Voor de meeste problemen staat de oplossing in de helptekst.
De helptekst is in twee talen beschikbaar: Duits en Engels, waarbij de Duitse versie bij updates het eerst wordt bijgewerkt.
De vraag is dan meestal wel: waar moet ik zoeken, welk trefwoord brengt de oplossing. Zelf zoek ik vooral in de Duitse tekst (ook omdat ik de teksten binnen Wings Platinum vertaal vanuit het Duits naar het Nederlands).
Twee benaderingen:
1 - In jouw situatie werd de tijdlijn niet getoond. In de help, tabblad Index, trefwoord "Timeline". De eerste regel binnen dit onderwerp toont "anzeigen/öffnen". En de helptekst hierbij beschrijft als eerste het zichtbaar maken van de Timeline met daarin de sporen.
2 - Je hebt een probleem. In de help, tabblad Inhoud, laatste hoofdstuk is Bei Probleme, daarin Fehler und Lösungen, Allgemein. Het vierde item binnen dit hoofdstuk is Timeline ist nicht sichtbar...
En de uitleg rechts in het helpscherm meldt de oplossing.
Maar gelukkig is het forum er ook nog altijd.