Auteur Topic: Help onderwerpen opstarten in Wings Platinum 3.0  (gelezen 8021 keer)

Brigit Benders

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 42
Help onderwerpen opstarten in Wings Platinum 3.0
« Gepost op: 27 december 2006, 08:41:42 »
Hallo Allemaal

Als ik op het icoontje 'Helponderwerpen' klik dan gebeurt er helemaal niks.
Weet iemand de oplossing?

Groet Brigit
« Laatst bewerkt op: 28 december 2006, 08:19:37 door Brigit »

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Help onderwerpen opstarten in Wings Platinum 3.0
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2006, 10:20:15 »
Brigit,

Download van:
http://www.avstumpfl.com/common/index.php?load=download.php&language=german&select=Download&auth=&session=1167210392&cat=sc&folder_top=2&folder=46&id=310&dl_language=german

het Duitse helpbestand: Platinum_D.chm

Hernoem dit bestand: Platinum_NL.chm en plaats het in de map
C:\program files\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Help\Dutch

Bij de Globale Opties in Wings kun je het helpbestand aangeven wat je wilt gebruiken. De helpbestanden zijn Duitstalig. Nederlandse Help is niet beschikbaar! Wil je liever Engelstalig, download dan het bestand Platinum_E.chm en pas dezelfde aktie toe.

Succes,

Jaap
Jaap

Brigit Benders

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 42
Re: Help onderwerpen opstarten in Wings Platinum 3.0
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2006, 16:03:35 »
Hoi Jaap

Geprobeerd wat jij beschreven hebt maar het lukt niet. WP 3.0 geeft iedere keer aan het dat dat bestand wat ik heb aangemaakt niet bestaat. Het staat in de goede map! In het menu wat jij geplaatst hebt staat achter Alle Informatie: dit bestand bestaat niet. Klik ik op OK dan geeft WP ook aan dat dat bestand niet bestaat.
Heb je nog een tip?
Alvast dank, Brigit

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Help onderwerpen opstarten in Wings Platinum 3.0
« Reactie #3 Gepost op: 27 december 2006, 18:53:00 »
Hallo Brigit,

De melding dat een helpbestand niet bestaat kan eigenlijk alleen optreden als hetzij het bestand niet aanwezig is, hetzij een verkeerde naam heeft.

Er van uitgaande dat Wings Platinum 3 (WP3) op schijf C: is geïnstalleerd, dan is de mapnaam die Jaap noemde de juiste.
Voor de zekerheid zou ik zelf de oorspronkelijke, Duitse, versie in de map
C:\program files\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Help\German
zetten (want bij afwezigheid van een landen-versie kijkt WP3 in deze map),
en de semi-Nederlandse versie (met de naam 'Platinum_NL.chm') in de map
C:\program files\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Help\Dutch

Heb je bij het aanpassen van de naam wel aan het liggende streepje gedacht (en de juiste genomen, die ONDER de tekst staat)?

Eigenlijk zou de Duitse versie gelijk met de installatie van WP3 op de juiste plaats neergezet moeten worden. Het lijkt er dus op dat er iets is misgegaan tijdens de installatie. De installatie kun je zonder risico's nog een keer uitvoeren. Zorg er wel voor dat een eventuele USB-dongle tijdens de installatie NIET is aangesloten (en de oude versie van Wings/Wings Platinum NIET geopend is).

Succes!

AVé,
Cuno

Brigit Benders

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 42
Re: Help onderwerpen opstarten in Wings Platinum 3.0
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2006, 08:19:37 »
Hoi Cuno

Ik heb het programma opnieuw geinstalleerd en nu doet de help file het wel! Dank.

Groet Brigit