Auteur Topic: Monitor opstart probleem Wings Platinum 3.0  (gelezen 7007 keer)

Brigit Benders

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 42
Monitor opstart probleem Wings Platinum 3.0
« Gepost op: 27 december 2006, 08:39:07 »
Hallo Allemaal
Inmiddels in bezit van Wings Platinum 3.0 en stuit bij het opstarten op een probleem. Mijn monitor staat standaard ingesteld op 32 bits (kleurkwaliteit). Start ik WP 3.0 op dan slaat mijn monitor op zwart dan na een seconde of zo krijg ik het bureau blad even terug dan zie je al dat er iets met de kleuren is(monitor staat dan ineens op 8bits). Vervolgens start WP 3.0 op en dan geeft dit programma de melding dat ik mijn monitor op 32 bits moet zetten! Terwijl mijn monitor gewoon standaard op 32 bits staat bij het opstarten!! Als ik mijn monitor dan weer terug op 32 bits heb gezet dan ziet WP 3.0 er nog niet uit. Dan moet ik naar opties en skins aanklikken op grijs of op zwart en dan ziet het programma eruit zoals het er uit moet zien.
Weet iemand de oplossing?
Groet Brigit

« Laatst bewerkt op: 6 januari 2007, 15:44:23 door Brigit »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Monitor opstart probleem Wings Platinum 3.0
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2006, 19:10:25 »
Hallo Brigit,

Mijn eerste oplossingsrichting zou zijn: nieuwe(re) versie van de driver van de grafische kaart installeren.

Maar gezien jouw andere melding over de helpbestanden, denk ik dat een herinstallatie van WP3 ook geen kwaad zou kunnen.

AVĂ©,
Cuno

Brigit Benders

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 42
Re: Monitor opstart probleem Wings Platinum 3.0
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2007, 15:44:23 »
Hallo Allemaal

Ik heb nog steeds het probleem dat bij het opstarten het beeldscherm van 24 bits naar 8 bits gaat. Ook heb ik dat als ik vanuit WP 3.0, Photoshop opstart en als ik een dvd wil gaan maken vanuit WP 3.0. Ik heb de driver van mijn grafische kaart inmiddels ge-update maar het probleem blijft. Toch een andere grafische kaart?
Hopelijk lees ik een keer de oplossing!!!

Alvast dank, groet Brigit