Auteur Topic: vrijgavecodes, dongle  (gelezen 7154 keer)

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
vrijgavecodes, dongle
« Gepost op: 23 oktober 2006, 13:33:48 »
Sjonge... Ik ben bezig mijn oude wings-diaseries opnieuw in te lezen in platinum, krijg ik niets dan problemen: platinum accepteert ze niet (waarschijnlijk vanwege de oude versie <4). Okee, dan even de versie 4.11 downloaden... accepteert wings de vrijgavecodes  en mijn dongle niet! Ik heb mijn oude dongle ingewisseld voor de USB-dongle. Maar dat snapt Wings toch wel? Ben ik nu mijn oude series kwijt?
Cuno, ik heb ook wingswissel geprobeerd, maar het helpt nog niet..
Help!!!!
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2006, 09:44:31 door queenie »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: vrijgavecodes, dongle
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2006, 20:36:47 »
Hallo Queenie,

Afgezien van het feit dat je in dit geval waarschijnlijk meer hebt aan WingsConfig dan aan WingsWissel, is dit volgens mij eerder een vraag die bij de NDS thuis hoort.

Al heb ik wel een dbv (donkerbruin vermoeden): is bij de omwisseling van jouw parallelle dongle naar een USB-dongle jouw serienummer (dongle-nummer) veranderd? Zo ja, dan moet je wel de vrijgavecode van de nieuwe dongle gebruiken.

En wellicht ten overvloede: de vrijgavecode van Wings is een andere dan de (algemene) vrijgavecode van Wings Platinum.

Een andere oorzaak kan zijn zijn: de USB-dongle was aangesloten tijdens het installeren van Wings 4.11. Dan worden de dongle-drivers niet (goed) geïnstalleerd.

AVé,
Cuno

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: vrijgavecodes, dongle
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2006, 09:44:31 »
Hoi Cuno, Voor ik me tot de NDS wend (dat doe ik dan ook zelden of nooit) heb ik eerst nog van alles geprobeerd: de computer op een eerder herstelpunt, schoonmaken, etc. Maar het helpt niet, dus ik heb me nederig bij jan gemeld.
Tot zover bedankt en tot ziens!
Queenie