Hallo allemaal
Ik ben (al heel lang) bezig met een vrij lange diashow, ca 30 min, veel effecten, ongeveer 2,3 GB. Toen ik zag aankomen dat ie misschien te lang zou worden voor een EXE-bestand (2 GB immers) heb ik daarover een vraag gesteld aan Jan Roeleveld,( 15 februari was dat) en die stelde mij gerust: pas bij 5 GB zou ik aan splitsen moeten denken. Nou is de show af, ik maak (zonder compressie) een EXE-bestand, krijg melding: EXE-bestand gelukt, maar bij afspelen blijkt na ongeveer 25 minuten (2 GB???) het beeld weg te vallen. Het geluid loopt door tot het eind, vermoedelijk omdat Wings eerst de audio-bestanden aanmaakt. Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd, ook met een andere show, het EXE-bestand werd toen zelfs 2,6 GB groot maar ook daar: na 25 minuten einde beeld. Kan ik (dus) toch maar EXE's maken tot 2 GB (dat staat trouwens ook in Wings gebruiksaanwijzing) en gaf Jan valse voorlichting (!!) , wie weet het? Overigens, met compressie 1 worden de bestanden ca 600 MB maar heb ik dan geen kwaliteitsverlies? Wie heeft hier ook mee getobd? Groetjes Gemma van Voorst