Auteur Topic: mailen  (gelezen 7843 keer)

adri snijders

  • Gast
mailen
« Gepost op: 9 augustus 2005, 19:05:55 »
Goedendag allemaal,

Hoe kan ik een presentatie in platium mailen naar een andere platium gebruiker. Graag in de meest eebvoudige taal en s6tapje voor stapje omdat ik bij de club digibeten behoor. Niet verder vertellen....!

Adri
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2005, 19:11:56 door adri snijders »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: mailen
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2005, 23:50:32 »
Hallo Adri,

Dat is mede afhankelijk van de grootte van de show (zowel in tijdsduur als in gebruikte onderdelen (plaatjes, muziek)).
De kans is namelijk erg groot dat dat bij elkaar te groot is om per e-mail te versturen. Dan blijft alleen de 'snail-mail' na branden op een cd of dvd over.

Uit de vraagstelling blijkt ook niet eenduidig of het gaat om de presentatie als Wings-Platinum-project dat door de geadresseerde weer bewerkt kan worden, of om het eindproduct van jouw werkzaamheden (als exe-presentatie of video).

Kortom: more input please!

AVĂ©,
Cuno

adri snijders

  • Gast
Re: mailen
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2005, 19:11:56 »
Cuno,

Het gaat nu om een show die ik gemaakt heb en die op beeldscherm wordt vertoond. (laten we eenvoudig beginnen) Het gaat om een eenvoudig probeersel van 1.30 minuut met slechts twee plaatjes, muziek en redelijk veel  aanpassingen in de stuursporen. Het gaat om platium....het zijn mijn eerste voorzichtige stappen in dit avontuur.  Het is vooralsnog niet de bedoeling dat de ontvanger (die ook platium heeft) er in gaat werken.

Adri