Auteur Topic: problemen geluidskaart  (gelezen 49432 keer)

mari

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #10 Gepost op: 22 maart 2005, 20:34:14 »
hallo hier ben ik weer.
ik heb een geluidskaart van creative ct4810 die wil ik in een anderen computer bouwen maar ik heb nog geen programma.ik ben al op de site
geweest van creative, kan ik dan downloaden en op diskette zetten en op de anderen computer installeren W.98

snootje (darron

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #11 Gepost op: 6 april 2005, 18:19:15 »
 kijk ik heb me pc opnieuw ge instaleerd maar toen ik muziek wou draaiewn  had ik geen geluid ik moest iets instaleren

jolanda

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #12 Gepost op: 21 april 2005, 06:41:25 »
hoi moest gisteren mijn windows Xp opnieuwe opo mijn pc zetten en nu doet het geluid het niet meer moet er nu een nieuwe geluids kaart  in

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #13 Gepost op: 21 april 2005, 09:17:32 »
Hallo Jolanda,

Ik denk niet dat je een nieuwe geluidskaart nodig hebt, zeker niet als het geluid het wel deed voordat je Windows opniuew installeerde.

Blijkbaar heeft Windows zelf geen drivers 'aan boord' voor de geluidskaart die in jouw pc zit (of op het moederbord). Dan moeten de drivers daarvoor alsnog geïnstalleerd worden.

Deze staan op de cd die bij het moederbord resp. de geluidskaart is geleverd. Mocht je daar niet (meer) over beschikken, dan zijn de drivers meestal te vinden op de site van de fabrikanten van moederbord/geluidskaart.

Succes.

AVé,
Cuno

rose

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #14 Gepost op: 22 mei 2005, 14:30:03 »
Waar kan ik een geluidskaart dowloaden

Veerle

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #15 Gepost op: 28 mei 2005, 11:07:49 »
Telkens als ik mijn PC opstart is de besturing voor geluid, video en spelletjes weg en moet ik die opnieuw installeren via het configuratiescherm. Dit is maar 1 minuutje werk maar hoe kan ik dit blijvend installeren? Geen moeilijke procedure want ik ben maar een leek.Dank

samiro

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #16 Gepost op: 1 juni 2005, 15:33:07 »
iik heb windows xp op mijn pc opnieuw gezet en in een keer doe thet geluid het niet meer moet ik nu een nieuwe geluidskaart halen


Serge

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #17 Gepost op: 11 augustus 2005, 11:31:42 »
Heb vermoedelijk een conflict bij een Update windows.
Bij mijn AVANCE AC97 AUDIO, geeft hij aan
'Het stuurprogramma is ingeschakeld, maar niet gestart'
Bij de procedure van'Installatie ongedaan maken ' zegt hij dat er geen andere programmas zijn?????????????
Hoe krijg ik nu de zaak weer gestart, aangezien hij ook zegt dat de status van het programma'Apparaat werkt correct'????

anneke

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #18 Gepost op: 30 augustus 2005, 21:25:57 »
hoe moet  ik een geluidskaart insaleren heb geen geluid meer op me pc en staat dat ik een geluidskaart moet instaleren

beckers

  • Gast
Re: problemen geluidskaart
« Reactie #19 Gepost op: 17 oktober 2005, 18:33:43 »
c schyf verwydert geen geluid meer