Auteur Topic: installeren wings 3 en 4pro  (gelezen 8160 keer)

Edwin de Serière

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
installeren wings 3 en 4pro
« Gepost op: 6 februari 2014, 00:24:20 »
Dag allemaal,

Problemen heb ik met het installeren van wings 3 en 4 op mijn pc. Heb een tijdje terug ssd geïnstalleerd en via hdav daar de links van geprobeerd wings aan de praat te krijgen ook via mijn cd schijf, heb windows 7 op de pc zitten. ook direct x via de link hdav proberen te installeren maar kan volgens de richtlijnen van hdav op de bewuste map niet schrijven en vinden. wings zit wel op het bureaublad....
Wil ik het openen gaat het zover goed maar bij beeld of bestand openen geef het de volgende meldingen....
"Wings Platininum hat ein problem verursacht und muste geschlossen werden"
ook deze melding:
"Wings Platinum werkt niet mee. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergeven als een oplossing beschikbaar is......
Wie kan mij helpen ...????
@win

Leo Koppens

  • Junior
  • **
  • Berichten: 26
Re:installeren wings 3 en 4pro
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2014, 14:25:33 »
Hallo Edwin

Het lijkt erop, dat je hetzelfde probleem hebt, als wat ik gehad heb. Probeer via de bugfix van www.hdav.nl/wings-platinum/installatie/wings-platinum-3 de Platnium 3.7 voor windows7 te downloaden, sleep de "Platinum.exe" naar het programma AV Stumpfl/ Wings Platinum 3 in program files en alles is wellicht opgelost.
Succes

Gr. Leo