Auteur Topic: opstart probleem computer  (gelezen 9430 keer)

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
opstart probleem computer
« Gepost op: 9 september 2013, 09:08:29 »
Mijn computer gaat bij het inschakelen wel aan, de ventilatoren gaan wel draaien maar verder gebeurt er zo te zien eigenlijk niks, op de monitor komt een aantal keren een soort zwarte waas overheen en verder gebeurt er niets, als ik de computer uit schakel en daarna waar inschakel gaat het apparaat weer aan, dan komt er een bliepje en verder verloopt het proces normaal zoals het hoort.
Ook crasht de computer vaak, soms direct na het opstarten en vaak op een willekeurig moment.
IK gebruik windows 7.
Mijn vraag is, wat kan hier de oorzaak van zijn en is dit op te lossen.

Ite

Piet Bakker

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 76
Re:opstart probleem computer
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2013, 22:55:52 »
Beste Ite,

Kan het zijn dat je comp geinfecteerd is. Een opschoon actie is het proberen waard. Enige tijd geleden had ik de z.g "V9" binnen gekregen. niet weg te krijgen. Met Ad Aware is het gelukt, toen bleek er ook meer aan de hand te zijn. Mijn computer houd ik schoon met "tune up" de eerste 30 dagen gratis, Tune up is geen virus beschermer. misschien heb je er wat aan.

Succes

Piet Bakker.

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
Re:opstart probleem computer
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2013, 10:43:31 »
Hallo Piet, Hartelijk dank voor je antwoord, met Tune Up is het gelukt, computer start nu weer normaal op.
Vriendlijke groet,Ite
Ite

Ite Boersma

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 55
Re:opstart probleem computer
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2013, 15:54:09 »
Helaas toch te vroeg gejuicht, als de computereen tijd uit geweest is komt het probleem weer aan het licht, dus het geprobeerde was niet de oplossing van het probleem.
Ite
Ite