Hallo Frans,
Het png-bestand heb ik ontvangen.
Blijkbaar heb ik niet voldoende opgelet bij het lezen van jouw probleembeschrijving (of niet voldoende de teksten geteld binnen het showbestand). Want de grens tussen wel-tonen en niet-tonen zat niet voor het blok teksten maar er midden in.
Ik heb dat stukje van de show als kleine exe opgeslagen en getest op twee computers hier. Op beide computers verschijnen alle teksten, maar op de tragere computer met zeer duidelijike haperingen en op de snelle computer met kleine haperingen.
Conclusie: deze teksten vragen te veel van de computer/grafische kaart.
De teksten die met WP zelf gemaakt worden, kosten vrij veel rekenkracht. (Aanzienlijk) meer dan een "gewone" titeldia die je met Photoshop maakt en als psd- of png-bestand in de show opneemt.
De reeks van 10 titels, met schaduweffect, achter elkaar vraagt in jouw geval zo veel van de computer dat deze het na 4 titelsdia's voor gezien houdt (niet meer kan bijbenen).
Het aantal titeldia's is daarbij meer van invloed dan de omvang van de tekst per titeldia. Daardoor leveren de langere teksten in jouw show (die steeds op een enkele titeldia staan) geen problemen op.
In jouw situatie zou ik de titeldia's twee aan twee in een psd- of png-betand opnemen.