Hallo Rolf,
Gezien de beschrijving van de problemen denk ik in dezelfde richting als Henk (capaciteitsoverschrijding van je computer). Dat staat geheel los van de (niet)beperkingen van de Advanced-versie van WP.
De capaciteit van de computer is niet relevant bij het maken van een exe, omdat de computer op dat moment alle tijd heeft om de grafische bestanden voor de exe te maken. De beeldgrootte van de presentatie uit de tijdlijn en de beeldgrootte van de exe staan los van elkaar: bij het maken van de exe worden altijd de benodigde bestanden automatisch (opnieuw) gemaakt.
Mijn vermoeden is dat de ontbrekende beelden hetzij
- grote afbeelingen zijn, of
- sterk ingezoomde afbeeldingen zijn, of
- meerdere (grotere) afbeeldingen gelijktijdig in beeld betreffen, of
- optreden bij een een fragment met veel of snelle wisseling van beelden.
Als één of meer van de bovenstaande punten van toepassing is, dan is de computer (vermoedelijk grafische kaart) niet krachtig genoeg om deze serie te vertonen.
Ik wil het best voor je testen. Je kunt met het pt4-bestand per mail toezenden en de exe met WeTransfer.
Geef dan ook even aan bij welke tijdstippen in de show de problemen het meeste optreden.
Zorg er dan wel voor dat bij het maken van de exe de optie "Navigatiebalk toestaan" ingeschakeld is.