Auteur Topic: nieuwe pc - hoe nu verder?  (gelezen 6810 keer)

Berntet

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 71
nieuwe pc - hoe nu verder?
« Gepost op: 4 april 2012, 20:50:24 »
Mijn vraag is of iemand voor mij het deel van de "Help" dat de eisen aan de pc beschrijft kan sturen. Ik heb al enige tijd ernstige problemen met mijn pc, vermoedelijk veroorzaakt door een fout op het moederbord. Ik heb daarom enige tijd geleden alles opnieuw geïnstalleerd en Wings er nog niet weer terug opgezet. Nu vind ik op Cuno's site alleen een sterk verouderde versie van de aan een pc te stellen eisen. Omdat ik nu een nieuwe pc ga bestellen, ben ik niet erg gemotiveerd om eerst weer Wings te installeren om alleen maar de eisen waaraan een pc moet voldoen te kunnen lezen.
De nieuwe pc wordt een quadcore i7 met 16 Gb geheugen, Windows 7 Home en een ATI grafische kaart. Deze kaart is beter voor Wings heb ik op het forum gelezen en met name als er video's in een show voorkomen. Ik zou de ASUS EAH6770 1024 mb willen aanschaffen á € 119, maar het kan ook een van de andere vermelde kaarten zijn. Zie daarvoor de bijlage die de standaard grafische kaarten uit het assortiment van mijn leverancier weergeeft.
Is iemand bereid mij de weg te wijzen in grafisch-kaartenland en de andere eisen even voor mij te kopiëren? Scheelt mij een hoop extra tijd en ik heb toch al zoveel tijd verloren met die kapotte pc.
O ja, ik bezit de laatste versie van Wings 4 pro, Adobe CS4 en Adobe Lightroom 4.
Bij voorbaat dank.

PS. Ik wilde als bijlage een jpg-bestandje meesturen waarop de normaal aanwezige grafische kaarten van mijn leverancier staan. Dat bestandje staat in "mijn afbeeldingen", maar bij het verzenden zegt het forumprogramma dat het geen toegang heeft tot de uploaddirectory. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen?
« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 21:43:12 door Joris »