Auteur Topic: laten lopen van de tijdlijn  (gelezen 7157 keer)

Rolf de Ruiter

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
laten lopen van de tijdlijn
« Gepost op: 18 maart 2012, 23:48:49 »
Dag allemaal,
ik heb het volgende probleem, als ik bij het maken van de serie de tijdlijn laat lopen met de spatiebalk of het pijltje bovenaan krijg ik niet alle beelden te zien, die ik op het werkveld geplaatst heb, ga ik de tijdlijn bewegen met de muis dan zie ik alle beelden wel, maak ik er een exe-presentatie van, zie ik ook alles. Wat heb ik verkeerd gedaan of vergeten.

alvast bedankt, rolf de ruiter
met vriendelijke groet, rolf

Chief John

  • Gast
Re: laten lopen van de tijdlijn
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2012, 16:43:06 »
Ugh Rolf,

Jij videokaart schop onder achterste geven..! Beeldverversing van monitor te traag..?!
Of hebben jij PC niet de tijd gegeven grafische bestanden te berekenen...:-)..?

Groeten,

Chief John

Rolf de Ruiter

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Re: laten lopen van de tijdlijn
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2012, 20:13:42 »
Dag Jan,

het ligt volgens mij niet aan de grafische kaart. Bij het maken van de serie ging het op een gegeven moment fout, bij mijn volgende serie heb ik er geen last van.
Ik moet m.i. ergens een waarde hebben veranderd, maar ik weet niet wat. En die is ook opgeslagen, want als ik de serie weer bekijk vanuit de tijdlijn gebeurt het weer, bekijk ik een andere serie vanuit de tijdlijn, dan heb ik er geen last van.

groet, Rolf
met vriendelijke groet, rolf

Chief John

  • Gast
Re: laten lopen van de tijdlijn
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2012, 22:08:08 »
Rolf,

Ga eventueel naar Extra > Opties > Globale opties > Opslaan en zet een vinkje bij "automatische datumcorrectie".
Mogelijk blijft jouw PC steeds nieuwe grafische data maken omdat de opnamedatum van de originele foto "in de toekomst" ligt...?
Hij blijft dan steeds de grafische data vernieuwen, omdat die ouder is dan het origineel...

Succes en tot morgen op de SGG...!

Chief John

Rolf de Ruiter

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Re: laten lopen van de tijdlijn
« Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2012, 20:45:32 »
dag Jan,

dat is het antwoord ook niet, ik had er geen vinkje staan, dat heb ik gedaan, maar het geeft geen oplossing.


groet, rolf de ruiter
met vriendelijke groet, rolf