Auteur Topic: Audio loopt niet naar behoren  (gelezen 8006 keer)

Frans

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Audio loopt niet naar behoren
« Gepost op: 22 januari 2012, 17:22:18 »
Hallo allemaal

Ik heb nu iets raars dat mij nog nooit overkomen is namelijk als ik een audio fragment importeer gebeurt er het volgende.
Als ik start bij het begin van het geluidsfragment loopt alles netjes Waar de VU lijntjes uitslaan is er geluid en als er geen VU lijntjes zijn is het ook stil,maar als ik de tijdlijn stopt en ik start hem op een willekeurige plaats dan klopt er ineens helemaal niets meer van, de VU lijntjes staan nog op dezelfde plaats maar het geluid klopt niet meer met de VU lijntjes. (met de VU lijntjes bedoel ik de hoogte lijntjes van het geluidsfragment in de audio balk)

Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.

gr. Frans
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2012, 15:40:06 door Frans »
Frans

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Audio loopt niet naar behoren
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2012, 22:50:48 »
Hallo Frans,

Jouw probleembeschrijving lijkt op een probleem dat een keer eerder aan de orde is geweest: een fout in het muziekbestand waardoor WP niet goed door het bestand heen kan navigeren.

Als het dat is, en het bestand is wel geheel vanaf het begin af te spelen, dan kun je het proberen op te lossen door het geluidsbestand vanuit de tijdlijn van WP te exporteren als een nieuw bestand. En dat nieuwe bestand dan in de show gebruiken.

Mocht dat niet lukken, dan kun je mij het betreffende muziekbestand plus het showbestand mailen voor nader onderzoek.
AVé,
Cuno

Frans

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Re: Audio loopt niet naar behoren
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2012, 12:00:34 »
Hallo Cuno

Ik heb het geluidsbestand vanuit de tijdlijn van WP geëxporteerd als een nieuw bestand en het is OPGELOST bedankt voor de tip.

gr Frans
Frans

Karel J.Maaswinkel

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 18
Re:Audio loopt niet naar behoren
« Reactie #3 Gepost op: 18 november 2012, 20:08:45 »
Ik had hetzelfde probleem als hier genoemd, en ik heb het gelukkig met dezelfde oplossing kunnen redden !
Heel fijn dat er ween forum is, waarop je een en ander kan opzoeken ! Bedankt !  Karel J.Maaswinkel.
zie ook mijn website: www.karelmaaswinkel.nl