Auteur Topic: 1 miljoen  (gelezen 28206 keer)

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
1 miljoen
« Gepost op: 20 oktober 2009, 10:20:02 »
Het zegt verder niet zoveel, maar als beheerder vind ik het toch een beetje een bijzonder moment: we zijn zojuist de 1 miljoen pageviews gepasseerd met het avForum (sinds de nieuwe telling vanaf september 2007).
Er zijn gemiddeld bijna 1300 pagina-raadplegingen per dag!

Het is wel nog steeds hoofdzakelijk een kijkers-forum, want dat aantal staat natuurlijk in geen verhouding tot de gemiddeld 1,18 berichten die per dag worden geplaatst. Wie weet hoeveel meer we hier nog aan elkaar zouden hebben, als we actiever zouden participeren. Maar kennelijk is daar toch geen aanleiding toe, of er is te veel schroom, ik weet het niet. Maakt ook niet uit; het forum blijkt hoe-dan-ook in een grote behoefte te voorzien.

Ik zal het dus nog maar een miljoentje langer in de lucht proberen te houden. ;-)
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: 1 miljoen
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2009, 10:34:31 »
Beste Joris,

Het siert je te zeggen: 'het zegt wel niet zoveel', maar ik vind dat het wel heel wat zegt. Ik feliciteer je met het bereiken van deze mijlpaal. Je hebt toch maar voor 1 miljoen (repeterende) kijkers, waaronder ook wat aktievere bloggers, je faciliteiten beschikbaar gesteld voor ons AV lief en leed. Alleen dat al is een welgemeend dank je wel waard, bij deze dus.
Laten we hopen dat in het tweede miljoen hits meer aktieve deelname aan het nederlandse AV forum gaat opleveren.

Proficiat (= maak voort!)

Henk

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: 1 miljoen
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2009, 12:30:26 »
Hoi Joris, Het gaat niet om aantallen, het gaat er om wat je er aan hebt. Ik ben nogal beschroomd om hulp te vragen, maar ik lees wel graag andermans problemen en oplossingen. Die ene keer dat ik wel een bericht heb geplaatst heb ik perfecte hulp gekregen (van Henk vd Vl.) en daarmee is voor mij de waarde enorm groot.
Bedankt en hou nog even vol!
Queenie

Chief John

  • Gast
Re: 1 miljoen
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2009, 19:56:01 »
Chief Joris..!

Van harte gefeliciteerd met dit resultaat. Het AV-Forum blijkt in een behoefte te voorzien als aanvulling op de op zich unieke HELP in de Wings Platinum software.
Ook een woord van dank aan Chief Cuno, Chief Jaap  en de al grijze Chief Henk, die steeds hun tam-tam roeren als er ogenschijnlijk problemen lijken te zijn. Op een afstand, zoals het een betaalde Chief betaamd, sla ik het forum gade en spring soms bij als het nodig is, omdat de andere Chiefs even zijn vissen of jagen.

Ugh!

Chief John

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: 1 miljoen
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2009, 21:22:02 »
Na een (foto) jachtpartij  ;D van twee weken ben ik ook weer van de partij, en ik feliciteer Joris met dit resultaat!

Gezien het aantal nieuwe topics is er omtrent WP4 het nodige te doen op het forum! Joris Bedankt  :) :) :)
Jaap