Auteur Topic: loop functie bij audio en video  (gelezen 5817 keer)

H.Benning

  • Junior
  • **
  • Berichten: 32
loop functie bij audio en video
« Gepost op: 15 december 2011, 12:43:52 »
Kan het juist zijn dat in versie WP4.24 public beta de loopfunctie (object eigenschappen - uitvoer eigenschappen - v loop)  bij audio en video samples niet meer werkt?
Ook in de asynchroonmodus voor presentatie van het spoor werkt de loop niet. Het doorgaan in de pauzestand werkt wel.
Is de loopfunctie vervallen?   Een loop kan immers ook gemaakt worden met sprongmarker. 

Sonimage
Sonimage

Chief John

  • Gast
Re: loop functie bij audio en video
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2011, 14:10:24 »
Herman,

De "loop" functie bij audiofiles op een audiospoor dat in de a-synchroonmodus staat is bedoeld voor speaker-support shows. Een pauzemarker stopt dan wel de show, maar niet de audio of videofile die in de stand 'loop' is gezet. Die file wordt herhaald zolang de pauzemarker actief is, zodat de spreker continue watergeluid, wind of goed repeteerbare muziek kan laten horen tijdens het stilstaan van de show.
Als ik jouw topic zo lees vermoed ik dat jij denkt dat een 'loop' een voortdurende herhaling van die file is, waarbij de locator telkens naar het begin van de file zou moeten springen...? Zo is het dus niet.
Overigens is er aan deze functie al 2 jaar niets veranderd...

Ugh!

Chief John
« Laatst bewerkt op: 15 december 2011, 20:14:31 door Chief John »

H.Benning

  • Junior
  • **
  • Berichten: 32
Re: loop functie bij audio en video
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2011, 14:50:02 »
Bedankt Jan voor het geheugenopfrissertje
Volgens mijn (reeds oude) geheugen kon vroeger (meer dan 2 jaar geleden?) wel het sample continue herhaald afgespeeld worden.
Maar geen probleem, het is nu duidelijk en zoals gezegd met een sprongmarker gaat het herhaald afspelen prima!

Sonimage
Sonimage