Auteur Topic: exe bestand maken  (gelezen 6435 keer)

Liseth Schoutsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 11
exe bestand maken
« Gepost op: 26 oktober 2011, 18:51:21 »
Oeps.... altijd gelukt maar nu ff niet.  ??? De serie is 5 gb Geprobeerd om de kwaliteit te verlagen enz. In de serie gekeken of er oneffenheden in zitten, niet kunnen vinden. Ik krijg een foutmelding en  ik bij het ? gekeken maar daar word ik niet blij van.. Wie heeft een suggestie?
Liseth

Liseth Schoutsen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 11
Re: exe bestand maken
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2011, 19:23:44 »
Oeps.... altijd gelukt maar nu ff niet.  ??? De serie is 5 gb Geprobeerd om de kwaliteit te verlagen enz. In de serie gekeken of er oneffenheden in zitten, niet kunnen vinden. Ik krijg een foutmelding en  ik bij het ? gekeken maar daar word ik niet blij van.. Wie heeft een suggestie?
Liseth

Ik heb het gevonden.... toch een beeldje wat niet aanwezig was in de show ... tja goed kijken dus...
Liseth

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: exe bestand maken
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2011, 23:46:05 »
Oeps.... altijd gelukt maar nu ff niet.  ???

Voor het geval dat je weer eens zo'n probleem tegenkomt: het is dan altijd handig/raadzaam om de controle-mogelijkheid van WP even te gebruiken:
- zet de locator helemaal aan het begin van de show
- kies in het menu Extra - Project controleren
Als de locator niet verschuift, zit er geen probleem in de inhoud van de tijdlijn zelf (en zal de oorzaak zeer waarschijnljk in een defect beeld- of geluidsbestand zitten, op de plaats waar het maken van de exe/video stopt)
Als de locator wel verschuift, dan zit op die plaats een fout in de tijdlijn. Die fout zal dan eerst verholpen moeten worden. Dit kan bijvoorbeeld een afbeelding zijn die effectief niet getoond wordt (curve op 0 of tijdsduur 0, en daardoor vanuit de tijdlijn niet zichtbaar), of een beeld- of geluidsobject waarvan het oorspronkelijke bestand is verwijderd.
Herhaal daarna deze controle totdat er geen fouten meer worden gevonden.
AVĂ©,
Cuno