WAAROM LEZEN GEBRUIKERS DAT NIET EN KLAGEN ZIJ DAT HET NERGENS STAAT
Dringend verzoek van de forum beheerder/moderator:
Het altijd maar verwijzen naar andere help bronnen en de soms zelfs schreeuwende toon waarop dit gebeurt, vind ik weinig bijdragen aan de prettige vorm van samenwerken en elkaar op weg helpen die ik met het avForum beoog.
Alle begrip op zich, veel zaken zijn zeker al eens elders besproken, maar dit forum voorziet duidelijk in een andere behoefte dan te weten wat je elders nou weer over het hoofd hebt gezien. ;-)
Ik stel daarom voor
alleen naar andere bronnen te verwijzen
op een moment en manier waar we allen wat aan hebben. Staat er ergens een schitterende tekst die vermoedelijk uitkomst biedt, laten we daar dan doelgericht naar verwijzen. Dus link vriendelijk en efficiënt naar een eerder forum topic of andere internet bron, of adviseer bijvoorbeeld 'kijk even in de help file in hoofdstuk zus en pagina zo'. Je zal het maar net gemist hebben in de stortvloed aan informatie, dan is zo'n verwijzing heel verheffend.