Auteur Topic: Geluidsmanagement  (gelezen 5878 keer)

Gemma van Voorst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Geluidsmanagement
« Gepost op: 31 augustus 2011, 13:29:12 »
Hallo allemaal, en vooral onze eigen Grote Chief

Nu we in september de allerhoogste Duitse Chief op bezoek krijgen zou ik hem graag het volgende verlanglijstje voorleggen:
- Kan hij, of Stumpfl, bij de volgende versie van Wings niet eens wat slims bedenken voor het geluidsmanagement? Ik krijg zowat een muisvinger van het badkuipjes maken, dat moet toch klantvriendelijker kunnen, in screen als het ware, zoiets als, dacht ik, Pinnacle heeft??? Ik bedoel een schuifje waarmee je, TERWIJL HET GELUID LOOPT. het geluid intuïtief harder en zachter kunt zetten?
- Nog een wensje: je kunt maskers op één spoor nu niet op elkaar infaden, je krijgt altijd een harde las, dat zou ik wel wat geleidelijker willen hebben....

Zijn er meer mensen die met deze én andere problemen worstelen, verhef uw stem en praat de grote Stumpfl-Chief om. Of wellicht moeten we een handtekening-actie doen???

Met vriendelijke groeten
Gemma van Voorst


Chief John

  • Gast
Re: Geluidsmanagement
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2011, 17:44:10 »
Ugh!

Citaat
"Verhef uw stem", "Praat de grote Stumpfl-Chief om" en "Moeten we een handtekening-actie doen?"

In september hebben we een feestje te vieren... we gaan geen revolutie ontketenen...

Wensen kunnen al 15 jaar worden aangegeven en worden op de "to-do list" gezet. Afhankelijk van de mogelijkheid, de prioriteit en de aard van de wens wordt die snel, binnen afzienbare tijd, later of in het geheel niet gehonoreerd...  Voorbeelden genoeg voor degenen die vanaf het begin met Wings (Platinum) werken.

Ugh!

Chief John