Auteur Topic: Instructievideo Wings  (gelezen 8479 keer)

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Instructievideo Wings
« Gepost op: 6 juli 2011, 10:34:23 »
Fraai werk van de jongens en meisjes in Oostenrijk - de basisfuncties van Wings helder in beeld:
Instructievideo Duits
Instructievideo Engels
(Duits loopt een beetje voor op Engels.)
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Chief John

  • Gast
Re: Instructievideo Wings
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2011, 13:53:02 »
 :)

Mij gaan de 36 originele filmpjes opvragen in Oostenrijk en die vertalen naar Nederlands.
Mij die vertalingen naar Belgische broeder Remy sturen die dan zijn mooie stem inzetten en opnemen.
Mij die stem dan onder filmpjes monteren.
Schatten in dat zoiets 3 weken gaat duren.

De Chief

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Instructievideo Wings
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2011, 21:01:12 »
Supergoed idee Jan, ik had ook al met deze gedachte rongelopen maar goed vertalen en goed inspreken, dat is niet even snel gepiept. Ik weet zeker dat een hoop Stumpfl gebruikers er blij mee zullen zijn!  :D groet, Jaap
Jaap

Chief John

  • Gast
Re: Instructievideo Wings
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2011, 11:08:12 »
Zesendertig maal Ugh!

Veertien dagen terug mij hebben aangekondigd Wings Platinum filmpjes te zullen omsmeden naar Nederlands. Mij originele filmpjes hebben laten doen toekomen van Oostenrijkse broeders.
Mij deze alle 36 hebben afgeluisterd en mij vertaald hebben in begrijpelijk Nederlands.
Die teksten per cyber tam-tam naar vriend Remy gestuurd. Remy achter microfoon gekropen en drie dagen gesproken hebben in microfoon met mooie stem.
Ik van Remy vorige week vrijdag 36 tekstfiles als MP3 bestand per cyber tam-tam ontvangen.
Mij alle vrije tijd, (uitgezonderd mijn 'heilige dag') gestoken hebben in monteren van commentaarstem Remy onder Oostenrijkse filmpjes. Alle 36 filmpjes nu dus Nederlands ingesproken.
Zoon Anne Jan gisteren en vandaag druk geweest om alles op website te zetten en hij ook alle gesproken teksten daarbij hebben gezet voor broeders en zusters met minder goede oren...
Mij hopen dat mensen nu blij zijn en met mij vreugdedans maken rond PC of laptop.
 

http://www.hdav.nl/wings-platinum/instructievideos


Ugh-ugh-ugh, dank, dank, dank, aan broeders in Oostenrijk, aan Remy van Looveren en aan zoon Anne Jan voor alle hulp..!!!

Chief John

Piet Huijgens

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Re: Instructievideo Wings
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2011, 18:58:07 »
Chief John met mij zullen veel wp4-ers een vreugdedansje maken.
De video's zijn zeer goed en de stem van Remy is prettig om naar te luisteren.

av groet Piet Huijgens AV AFiap
www.piethuijgens.nl