Auteur Topic: skin kleur in platinum 4  (gelezen 5309 keer)

Gemma van Voorst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
skin kleur in platinum 4
« Gepost op: 10 maart 2011, 14:35:50 »
Hallo allemaal
Heb ik net platinum 4 geïnstalleerd, zit ik tegen dat al dat zwart aan te kijken en ik kan de skin-knop niet vinden (zat in 3 onder opties...). Dus Help, wie weet hoe het moet, ik vind dat zwart afgrijselijk en wil weer grijs....?
Ik heb ook Nederlands geïnstalleerd, alles is nu Nederlands behalve de werkbalk-knoppen bovenaan (Datei, bearbeiten etc). Als ik ze aanklik is het menu ook Duits, maar als ik daar dan iets aanklik is het menu weer Nederlands. Wat ging hier mis???
Bij voorbaat dank
Gemma van Voorst

Chief John

  • Gast
Re: skin kleur in platinum 4
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2011, 16:35:56 »
Gemma,

Met dat zwart zul je het moeten doen. De functie skins is in WP4 verdwenen omdat, (volgens opperhoofd Hilger), er nauwelijks of geen gebruik van werd gemaakt.
Je bent de eerste van de bijna 400 WP4 gebruikers uit ons klantenbestand die er naar vraagt, dus ik denk dat het opperhoofd gelijk heeft.
De enige indiaanse slimheid die ik je kan aanbevelen is je beeldschermcontrast terugbrengen en de helderheid maximaal te zetten, maar ja, dan wordt alles wat zwart is grijs...
Het is een kwestie van wennen.

Je tweede probleem is hier al meerdere malen ter sprake geweest. Ga nog een keer naar het optiemenu waar je Nederlands instelde (Globale opties>Schermindeling) en zet het vinkje bij "Schermindeling herstellen".
Dan afsluiten en herstarten.

Jij veel plezier met Wings Platinum 4..!

Chief John