Auteur Topic: Start W.p  (gelezen 14773 keer)

H.Benning

  • Junior
  • **
  • Berichten: 32
Re: Start W.p
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2011, 12:37:48 »
Los van het startprobleem van Piet vind ik het storend dat bij overgang van volledig scherm naar deelscherm steeds dat vierkantje uitgezet moet worden.
Er zijn drie manieren om over te schakelen:
- F5 en Ctrl F5  Het vierkantje weghalen met Esc of muisklik
- F5 en 1 of 2x Esc   Werkt ( bij mij) vaak niet
- Dubbele muisklik in screen    Werkt prima (zonder veirkantje) alleen bij teruggaan van volledig scherm naar deelscherm verschijnt dit in de in-screen edit mode.
  Dit kan handig zijn en is ook simpel te resetten via een muisklik in de tijdlijn.

Sonimage 
Sonimage

Piet Bakker

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 76
Re: Start W.p
« Reactie #11 Gepost op: 11 januari 2011, 14:22:08 »
Beste Cuno,

Versagen komt in jouw woordenboek niet voor, fantastisch man.

Met het voorbeeldscherm bedoel ik jouw voorbeeld, en inderdaad, met F5 dient het beeldvullend te zijn, soms bij mij verdwijnt het screen, met spatiebalk loopt de tijdlijn en start de audio.

Verder heb ik de punten doorgenomen, alles lijkt in orde, ik werk nu ook op de interne (D) schijf.

Henk heeft ook niet stilgezeten, hij heeft het log- en Pt4 bestand doorgenomen in orde, niet die met de storing helaas, lag in de prullebak. Het zou kunnen dat de externe schijf "dodelijk" is voor een vlekkeloze werking. 

We spreken af lijkt mij, als F5 weigert te functioneren, de genoemde bestanden opsturen ter analyse.

WP4 is door de problematiek weer duidlijker geworden.

Hartelijkdank voor de prima ondersteuning.

Piet Bakker