Auteur Topic: dvd van een bewerkte dvd maken  (gelezen 6585 keer)

Rolf de Ruiter

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
dvd van een bewerkte dvd maken
« Gepost op: 19 april 2010, 22:17:18 »
geachte forumleden:
Ik heb een dvd in wp 4.10 ingevoerd, deze dvd was samengesteld uit diverse videofragmenten opgenomen met een videocamera. Om het geluid in te voegen, moest er nog een programma gedownload worden. Hier ben ik via F1-help achtergekomen.  Via wp heb ik de lelijke stukken eruit gehaald, muziek erachter gezet en nu wil ik weer een dvd maken, maar als ik een mpeg wil maken en volgens de help alles ingesteld heb, weigert het programma om een mpeg te maken, er gebeurt niets.
Wat doe ik fout


met vriendelijke groet, rolf de ruiter
met vriendelijke groet, rolf

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: dvd van een bewerkte dvd maken
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2010, 22:17:38 »
...maar als ik een mpeg wil maken en volgens de help alles ingesteld heb, weigert het programma om een mpeg te maken, er gebeurt niets...

Voor het maken van een mpeg, te starten met Uitvoer - Mpeg 1/2, moeten verschillende stappen worden ingevuld. Op welk punt binnen dit traject gebeurt er niets (meer)?

Heb je hetzelfde al  geprobeerd met WP 4.11?
AVĂ©,
Cuno

Rolf de Ruiter

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Re: dvd van een bewerkte dvd maken
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2010, 21:08:17 »
Beste Cuno,
ik werk nu met 4.11 en daar gebeurt hetzelfde.
IK ga naar uitvoer, klik op mpeg 1/2, vul op de velden de gegevens in, die volgens F1 gevraagd worden, Pal DVD low Rate.volgende, volgende, MPEG Audio Layer2, volgende, DVD program stream, (neem ik hier een andere type muliplexing, dan geeft het programma aan, dat dit afgeraden wordt), volgende, voltooien. en dan weigert wings helemaal, boven het programmablokje komt dan te staan:voortgang(reageert niet) en bovenaan mijn beeld is de naam van het programma veranderd in naamloos, terwijl daarvoor steeds de titel van de presentatie bovenaan stond. Wil ik nu verder met wings, dan moet ik eerst het programma afsluiten naar het bureaublad en dan Platinum weer openen.

met vriendelijke groet,

Rolf de Ruiter
met vriendelijke groet, rolf