Auteur Topic: Wings Platinum 4.10 beschikbaar  (gelezen 14734 keer)

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Gepost op: 17 maart 2010, 11:37:48 »
Op de website van AVStumpfl staat de nieuwe versie van Wings Platinum 4.10 klaar voor download.
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2010, 21:25:58 door Joris »
Jaap

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
foutje in Wings installatiebestand.
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2010, 12:03:58 »
Omdat er een fout zit in het installatiebestand moet je ook de Basis en de Demo versie installeren!
 ;D probleem is ondertussen opgelost  ;D
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2010, 09:55:27 door Jaap Postma »
Jaap

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Wings Platinum 4.1 beschikbaar
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2010, 13:59:27 »
Antwoord van AVStumpfl:

danke für den Hinweis! Wir haben den Fehler gefunden.

Christoph Hilger arbeitet schon an einem neuen Installer und wird diesen dann gleich hochladen.
Jaap

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: Wings Platinum 4.1 beschikbaar
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2010, 15:25:56 »
Hallo Forum,

Platinum 4.10 is opnieuw beschikbaar op de Stumpfl website.
Christoph Hilger anwoordde op mijn bericht dat alleen in de Vollversion de Platinum 4.exe (niet bij de demo en de basisversie) ontbrak:

Citaat
Lieber Henk,
 
vielen Dank für die Info! Der Fehler betrifft nur Windows XP. Unter Vista bzw. Windows 7 funktioniert alles korrekt. Ich habe es schon repariert und der neue Installer steht schon auf unserer Homepagezum Download.
 
Herzliche Grüße aus Österreich!
 
Christoph Hilger

Gegroet, Henk

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2010, 17:02:33 »
Hallo Forum,

Wie gisteren net als Jaap, Wout en ik Platinum 4.10 (de originele en de verbeterde) gedownload hebben, moeten weer opnieuw aan het werk. Wie een exe van zijn show wil maken en daarbij compressie instelt veroorzaakt het uitvallen van Wings Platinum.
Christoph Hilger heeft de fout hersteld en een nieuwere versie geupload.
Die is onder de Info dialoog te herkennen als Revision r541 en de datum van vandaag (aldus te lezen op het Stumpfl forum).

Henk

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2010, 21:34:23 »
De bestanden staan - zoals gebruikelijk - op de Duitse of Engelse download site van Stumpfl (klik taal voor rechtstreekse link).

Dat hoeft dus niet via al te enthousiast aangekondigde tussen sites, die inmiddels dan ook verwijderd zijn; zo heeft de beheerder ook eindelijk weer eens wat te doen aan dit keurige forum.  ;)


« Laatst bewerkt op: 18 maart 2010, 21:36:04 door Joris »
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Chief John

  • Gast
Re: Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2010, 14:17:11 »
Citaat
Wie gisteren net als Jaap, Wout en ik Platinum 4.10 (de originele en de verbeterde) gedownload hebben, moeten weer opnieuw aan het werk.
Wie een exe van zijn show wil maken en daarbij compressie instelt veroorzaakt het uitvallen van Wings Platinum.

Het lukt me niet om deze fout met de "oude" Wings 4.10 (r540) te reproduceren... Heeft Chief John een immune PC..? Ook mijn laptop geeft dit probleem niet...

Ugh-ugh-ugh...

Chief John

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Reactie #7 Gepost op: 19 maart 2010, 17:47:23 »
Citaat
Wie gisteren net als Jaap, Wout en ik Platinum 4.10 (de originele en de verbeterde) gedownload hebben, moeten weer opnieuw aan het werk.
Wie een exe van zijn show wil maken en daarbij compressie instelt veroorzaakt het uitvallen van Wings Platinum.

Het lukt me niet om deze fout met de "oude" Wings 4.10 (r540) te reproduceren... Heeft Chief John een immune PC..? Ook mijn laptop geeft dit probleem niet...

IK denk niet dat de pc van Jan immuun is. Ik denk eerder dat de probleembeschrijving niet helemaal compleet is.

In de eerste plaats valt in deze situatie niet Wings Platinum weg, maar toont de geproduceerde exe alleen een zwart beeld.

Daarnaast doet het beschreven probleem zich alleen voor als de serie is opgebouwd met (jpg-)bestanden die geen alpha-kanaal bevatten:
Citaat van: Stumpfl-forum
Alle normalen Bilder werden in der EXE-Datei nicht dargestellt, nur die Bilder mit Alfakanal.
Als (alleen) afbeeldingen gebruikt worden die ook een alpha-kanaal bevatten (zoals psd-bestanden), dan werkt de exe, ook met compressie, zonder problemen.
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2010, 16:38:08 door Cuno Wegman »
AVé,
Cuno

Piet Bakker

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 76
Re: Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2010, 14:18:13 »
Heren,

Als ik een nieuw programma wil maken met 4.1, b.v default mode of andere instelling, gaat mijn beeld op zwart na enter. De voorgaande versie heeft dit niet. Enig idee waarom.

Piet Bakker

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Wings Platinum 4.10 beschikbaar
« Reactie #9 Gepost op: 23 maart 2010, 15:02:14 »
Piet, waarschijnlijk start de nieuwe serie op in volscherm presentatiemodus (zoals bij F5)
Even dubbelklikken in het scherm (ook al zie je de muis mogelijk niet) zal het scherm terugbrengen naar de standaard positie.
Jaap