Auteur Topic: NVG Geluid- & AV Festival 2010 op 10 april Veluwehal Barneveld  (gelezen 12429 keer)

André Hartensveld

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
NVG Geluid- & AV Festival 2010 op 10 april Veluwehal Barneveld
« Gepost op: 6 maart 2010, 19:36:15 »
10 April is het weer zo ver, het Nationaal Festival voor Beeld en Geluid georganiseerd door de Nederlandse Vereniging voor Geluid- & Beeldregistratie het NVG. Het evenement vindt plaats in de Veluwehal Nieuwe Markt 6, 3771 CB in Barneveld. Aanvang 10.00 uur, presentaties van de geluidsjagers, reportages, hoorspelen e.d. Om 13.00 uur aanvang AV- en Multimediapresentaties, een fraaie selectie uit 45 ingezonden werken. Voor het avondprogramma voeren Jeannette en Ko Hoogesteger, Wouter Kroon en Chris Stenger ons mee daar waar de paden ophouden en de mens nietig en klein wordt in "Grenzeloos in Panorama-2" aanvang 19.30 uur. Wees op tijd, want u weet het, vol is vol.
Info: www.beeldgeluid.nl
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2010, 14:34:01 door André Hartensveld »

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: NVG Geluid- & AV Festival 2010 op 10 april Veluwehal Barneveld
« Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2010, 17:13:18 »
Hallo andré
Ik wil me dolgraag aanmelden voor 10 april. En ik snap ook "vol is vol" (in dit verband dan). Maar hoe doe je dat? de wensite van de NVG geeft alleen aan dát je je tijdig moet aanmelden , maar nadere gegevens volgen. Wanneer en waar. en wie zijn dan de mensen die de zaal dan nu al bijna gevuld zouden hebben. Zijn er antwoorden?
Groeten,
Queenie

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: NVG Geluid- & AV Festival 2010 op 10 april Veluwehal Barneveld
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2010, 09:41:35 »
Van de NVG website:
De toegangsbewijzen zijn vanaf 09:00 uur in de hal van De Veluwehal verkrijgbaar. Er is geen mogelijkheid toegangsbewijzen ‘on line’ te bestellen.

- Toegang voor NVG-leden voor de wedstrijden: gratis . (één toegangsbewijs per lidmaatschap)
- Toegang voor NVG-leden voor het avondprogramma: € 7,50 (één toegangsbewijs per lidmaatschap)
- Gecombineerd toegangsbewijs voor niet-leden voor wedstrijden én avondprogramma: € 12,50

Leden kunnen hun toegangsbewijs voor de wedstrijden verkrijgen op vertoon van hun lidmaatschapskaart of een exemplaar van de Nieuwsbrief van december 2009 of maart 2010 met de adressticker waar hun lidmaatschapsnummer opstaat.
Voor niet-leden zijn uitsluitend gecombineerde dag/avond toegangsbewijzen verkrijgbaar.
Voor inzenders/deelnemers, die geen NVG-lid zijn geldt dezelfde regeling als voor NVG-leden. Zij kunnen zich op naam aanmelden.
Jaap

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: NVG Geluid- & AV Festival 2010 op 10 april Veluwehal Barneveld
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2010, 22:02:42 »
Bedankt, Jaap, ik kreeg de indruk dat "op tijd" sloeg op reserveren, maar je moet dus gewoon op tijd voor de zaaldeur gaan liggen.
Het wordt wel spannend zo...
Groeten,
Queenie