Auteur Topic: 4.00d  (gelezen 14223 keer)

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: 4.00d
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2009, 14:04:19 »
Ha Joris! wat ben je weer snel!
Weet je ook of je nu eerst de "oude" versie moet deinstalleren? Op de website van stumpfl zelf vind ik overigens alleen 4.00 b en dat dan onder de naam van platinum 3. Hoe kom jij trouwens eigenlijk aan deze nieuwtjes? Speciale positie, zeker?  ;D
Groets,
Queenie

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: 4.00d
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2009, 16:26:34 »
Citaat
Ha Joris! wat ben je weer snel!
Puur toeval.
Eindelijk heb ik zelf dit 'wedstrijdje' eens gewonnen.  ;)

Citaat
Op de website van stumpfl zelf vind ik overigens alleen 4.00 b en dat dan onder de naam van platinum 3.

Dat snap ik niet. Heb je bovenstaande linkjes gevolgd? Die leiden rechtstreeks naar een pagina met de Duitse (1) of Engelse (2) versie van 4d; en naar niets anders.
Makkelijker kon ik het niet maken...., dacht ik.
« Laatst bewerkt op: 19 november 2009, 17:15:03 door Joris »
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: 4.00d
« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2009, 21:14:36 »
Ha Joris,
Via jouw linkjes was het een fluitje van een cent, maar als je naar www.stumpfl.com gaat, dan ziet het er anders uit.
Maar dat maakt nu niet meer uit. Iedereen volgt nu jouw linkjes toch?!
Groets,
Queenie

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: 4.00d
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2009, 09:30:47 »
Hallo allemaal,

Joris:
De meldrace gewonnen, jazeker. Proficiat, jij stelt ons immers je fraaie forum ter beschikking, waarvoor bij deze nogmaals dank. De volgende keer toch op je qui-vive zijn want de concurrentie is soms sneller, hoewel dit keer dus niet. Op zaterdagmorgen 14 november hebben Gerrit L. en ik na download al gewerkt met de verbeterde d versie. En wie weet hoeveel anderen dat ook al deden.
Toch gun ik je de dit keer gewonnen race van harte.

Queenie:
Eerst deinstalleren is volgens mij niet nodig, althans bij mij werkte het ook zonder prima.
De 4.00d versie stond vrijdagavond laat al gewoon onder service->download->download->software->platinum 4 en dat alles op de nieuwe website van Stumpfl.
Als je regelmatig op het forum van Stumpfl kijkt had je al een week lang kunnen zien dat Christoph zijn 4d versie aankondigde. Dat het uiteindelijk vrijdag werd zal wel te maken hebben met het extra controleren van het nieuws en toch nog een snacky moeten oplossen.

Henk

Chief John

  • Gast
Re: 4.00d
« Reactie #5 Gepost op: 18 november 2009, 15:03:14 »
Ugh..??!

Gaan we wedstrijdjes houden..? Chief John liet op 7 november in Meppel een HDAV-show zien die op 6 november deels was hergeprogrammeerd met Wings Platinum 4.00d.

Ugh! (Lekker puh..)

Chief John

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: 4.00d
« Reactie #6 Gepost op: 18 november 2009, 15:18:45 »
Ho ho mannen, 't was een grapje hoor; daarom stonden er aanhalingstekens en zo'n smiley bij.

Ik verbaas mij er altijd over hoe snel sommige mensen het bestaan van een nieuwe versie in de smiezen hebben, alsof ze dag-in-dag-uit de Stumpfl site raadplegen die daar toch nauwelijks toe uitdaagt (op het forum na). En ik vind het leuk dat we daar door hen altijd weer meteen op worden geattendeerd. Alsof het een wedstrijdje is  ;) , maar dan wel weer zo een waar ik nooit aan deelneem.

Ha, en nu was ik zelf eens zo'n snelle Jelle. Welk een toeval en wat een grap.

Blijkt het intussen toch meer een wedstrijd te zijn dan ik dacht....

En als je hem niet gewonnen hebt (het ging om de eerste vermelding op het forum toch?), kan je natuurlijk altijd nog kijken wie de nieuwste versie het eerste zag, of installeerde, of zelfs gebruikte, of toonde, of...
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: 4.00d
« Reactie #7 Gepost op: 19 november 2009, 17:23:48 »
Excuus, een eerdere opmerking over eerst deïnstalleren alvorens te installeren gaat niet op en heb ik inmiddels geschrapt. Versie d is over eerdere 4 versies heen te installeren, mits het geen test-versies zijn.
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

queenie

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 59
Re: 4.00d
« Reactie #8 Gepost op: 20 november 2009, 09:44:24 »
Beste Henk en Joris,
Bedankt, ik ga hem er gewoon overheen installeren, scheelt toch weer gedoe.
Groets,
Queenie

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: 4.00d
« Reactie #9 Gepost op: 20 november 2009, 11:08:40 »
Klopt het dat de Engelse download geen geactualiseerde help-file heeft?

Het Engelse bestand is van oktober, terwijl de Duitse van november is, en de nieuwe functies lijst gaat over 4c in het Engels, waar Duits over 4d gaat.
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo