Auteur Topic: SGG-verzoek Stumpfl Trailer  (gelezen 8808 keer)

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Gepost op: 9 oktober 2009, 17:35:09 »
Graag dien ik een verzoeknummer voor de volgende SGG-bijeenkomst in:
het productie bestand van de nieuwe trailer behandelen.

Voor wie niet meteen aangesloten is: de trailer werd vertoond tijdens de september-bijeenkomst en staat op de dvd van Wings4. Er zitten mooie vondsten in die o.a. wat nieuwe masker-krachten van Wings4 fraai demonstreren.

Het lijkt me erg boeiend eens achter de schermen van deze productie te kunnen kijken, zeker omdat er tijdens de komende bijeenkomst(en) nog niet meteen Wings4-producties uit eigen gelederen te verwachten zijn.

Willen anderen deze illustratieve bespreking ook op de wensenlijst zetten?
Zouden de producenten het toestaan?  Zou Chief John dat voor elkaar kunnen krijgen en er tijd in willen steken?
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2009, 17:41:55 door Joris »
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Chief John

  • Gast
Re: SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2009, 18:29:26 »
Ugh Joris,

Ik ga de uitdaging aan. Over 14 dagen bestaat het Duitse Stumpfl Anwender Team 10 jaar en wij zijn als "Mitgründer" uitgenodigd om op hun jubileumbijeenkomst in Dabringhausen te komen.
Daar tref ik zeker Christoph Hilger en vrijwel zeker ook de producent, Christian Horn. Ik zal het verzoek doen om over de data en programmafile te mogen beschikken voor een sessie in de SGG.
De agenda van de novemberbijeenkomst is al geprogrammeerd, maar ik kan de programmacommisarissen (iedereen heeft zo zijn afgebakende taken in het E-Team) het verzoek voorleggen.

Chief John  ;)

Evert van den Born

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2009, 23:59:57 »
Joris en Chief John,

Ik ondersteun jullie suggestie. Tijdens de vertoning vroeg ik mij met name bij de maskers af hoe dit toch gemaakt zou zijn. Goed voorstel!

Evert van den Born

Horst

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2009, 13:46:54 »
Ik ondersteun jullie suggestie. Tijdens de vertoning vroeg ik mij met name bij de maskers af hoe dit toch gemaakt zou zijn. Goed voorstel!

Joris en Chief John,

Ook ik ondersteun jullie suggestie. ben ook zeer nieuwsgierig hoe het in zijn werk gaat.

Monique Achterberg - van der Horst
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2009, 13:49:26 door Joris »

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2009, 16:32:29 »
Citaat
Ik zal het verzoek doen om over de data en programmafile te mogen beschikken voor een sessie in de SGG.
De agenda van de novemberbijeenkomst is al geprogrammeerd, maar ik kan de programmacommisarissen (iedereen heeft zo zijn afgebakende taken in het E-Team) het verzoek voorleggen.
Moet ik uit het onlangs ontvangen SGG-blad en programma opmaken dat dit verzoek het niet gered heeft?
Sneuvelde het al bij Christian Horn of was het bij de programmacommissie?
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo

Chief John

  • Gast
Re: SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2010, 22:45:02 »
Oef..!!!

Dát heeft Chief Cuno toch even mooi geregeld...?! Of hebben jullie SGG-ers nog niet gezien dat Christian Horn ZELF uit komt leggen hoe hij de Stumpfl Trailer gemaakt heeft..?
Dat wordt dus een volle bak a.s. zaterdag 30 januari... Oef..!

Chief John :D :D :D

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: SGG-verzoek Stumpfl Trailer
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2010, 10:43:04 »
Citaat
...gezien dat Christian Horn ZELF uit komt leggen hoe hij de Stumpfl Trailer gemaakt heeft...

Eén woord: Hulde!

Wel mijn Duits nog even bijspijkeren, in twee weekjes tijd.  ;)
Maar fantastisch is het!
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo