Auteur Topic: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)  (gelezen 23260 keer)

Evert van den Born

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands...
« Reactie #10 Gepost op: 7 oktober 2009, 18:04:06 »
Jaap,

Een integrale NL-handleiding  van WP4 is mij € 20,= waard.

Evert van den Born

Fons Schouten

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands...
« Reactie #11 Gepost op: 8 oktober 2009, 20:04:41 »
Hallo Jaap,

Het lijkt mij een goed plan. Mij is het zeker € 25,00 waard en het idee van Hans Rensen om bij updates een aanvulling te kunnen leveren vind ik ook prima. Dan houd je de handleiding ook up to date!

Groetjes Fons

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands...
« Reactie #12 Gepost op: 9 oktober 2009, 17:52:29 »
Gezien het matige aantal reactie's  ??? die er binnenkomen denk ik dat het project niet levensvatbaar is.

Ik kan niet iemand vragen veel werk te doen zonder dat er iets tegenover staat...
Daarnaast is ook de opmaak een fikse klus, veel screenshots moeten worden gemaakt om het te documenteren.

Misschien in de toekomst wel, maar voorlopig even van de baan!!   :-X
Jaap

Chief John

  • Gast
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)
« Reactie #13 Gepost op: 9 oktober 2009, 18:24:07 »
 ??? Beste Jaap,

Je hebt helemaal gelijk als je het voorlopig even laat voor wat het is. In de forumstatistiek is te zien dat 217 mensen (op dit moment) jouw voorstel hebben gelezen. Niets negatiefs over de 10 mensen die tenminste de moeite namen te reageren. In totaal werd er 8 keer een prijs genoemd. Al die prijzen opgeteld zijn nog geen € 100,00. Dat geeft aan dat de behoefte minder groot blijkt dan jij in eerste instantie had verwacht. Ik wil je toch bedanken voor het initiatief dat je nam om in elk geval te pógen om iets van de grond te krijgen.

Chief John
 

Frans Slort

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)
« Reactie #14 Gepost op: 10 oktober 2009, 11:55:13 »
Hallo
Het zou mij 30 euro waard zijn, ik vind het een goed plan.
Groetjes Frans Slort

Chris

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 41
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)
« Reactie #15 Gepost op: 13 oktober 2009, 21:54:43 »
Misschien is het een idee om via de adressenlijst van SGG iedereen rechtstreeks te benaderen. Of in het blad van de groep. Via dit forum bereik je maar een zeer beperkt aantal mensen. Persoonlijk heb ik, als ik WP 4 aanschaf, er graag wat voor over. Laat ik zeggen het gemiddelde van wat anderen willen betalen (zei hij veilig).
Groet,
Chris Karman

Hans Stam

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)
« Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2009, 10:10:34 »
Ook ik heb belangstelling voor een betaalde Nederlandse vertaling.
Hans Stam

Carel Janssen

  • Junior
  • **
  • Berichten: 21
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)
« Reactie #17 Gepost op: 16 oktober 2009, 23:02:07 »
Kom, jongelui, € 10.....in deze tijd!? Nooit een boek vertaald zeker? En al helemaal geen technisch boek, den ik. Dat is geen kattenpis, dat kan ik u wel vertellen..! Vroeger was ik betrokken bij de Nederlandse vertaling van de DATA BECKER boeken. Heel veel Mavo-scholieren met een computer dachten dat Duits vertalen een fluitje van een cent zou zijn......! Ik heb me rot gelachen over die "vertalingen". "Bereich" werd consequent foutief vertaald door "bereik". Voor de hand liggend, maar fout! Dus..........€ 10 ??????????
BBegin eens met € 20......................!

Frans

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Re: Wings Platinum handleiding in het Nederlands... (voorlopig exit)
« Reactie #18 Gepost op: 23 oktober 2009, 15:17:07 »
Omdat WP 4 eigenlijk net uit is is het logisch dat er nog niet veel reacties zijn. Toch zullen we meer en meer oplopen tegen zaken die in het handboek opgezocht moeten worden. En dan hebben we een probleem met al dat technische Duits. Ik ben best bereid te betalen voor een handboek waarin een goede vertaling staat. Of dit met screenshots moet weet ik niet,misschien kunnen we daar gebruik maken van een verwijzing naar de plaatjes in de Duitse handleiding. Dat zou een hoop tijd schelen met het maken. Immers plaatjes kunnen we vaak wel lezen.

Frans
Frans