Auteur Topic: Nieuwe update 3.60b  (gelezen 7997 keer)

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Nieuwe update 3.60b
« Gepost op: 30 juni 2008, 16:55:06 »
Beste Platinummers,

Ook gemerkt dat als je in Wings Platinum 3 (beide versies 3.60 en 3.60a) een afbeelding met Photoshop bewerkte dat je dan na terugkeer in de tijdlijn die afbeelding niet meer kon zien.
Je kon dat corrigeren door bijv. een rechtsklik op het object en dan bij Afbeeldingseigenschappen een vinkje zetten bij 'Altijd controleren op nieuwe bestandsversie'.
Het probleem werd zaterdag j.l. op het duitse forum aangemeld en Christoph Hilger heeft vanmorgen gereageerd dat vandaag nog een nieuwe versie (3.60b) gaat verschijnen. Die is inmiddels beschikbaar en kan worden gedownload.
Daarin zijn tevens nog een paar problemen opgelost die voor de meesten onder ons niet van toepassing zijn. Wie er toch meer van wil weten kijke op het AV-Stumpfl forum of in de nieuwe versie bij de toevoegingen.

Henk



Robert Bleekrode

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Nieuwe update 3.60b
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2008, 09:53:56 »
Ik ben blij dat dit probleem, waar ik ook tegenaan was gelopen, nu is opgelost. Maar wanneer komt 3.60b in het Engels?
Robert Bleekrode   ::)

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: Nieuwe update 3.60b
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2008, 12:35:33 »
Hallo Robert,

De engelse versie kun je toch gewoon sinds 30 juni downloaden op avstumpfl.com onder Fullinstallations. Zojuist nog geprobeerd en kon PlatinumSetupEN.exe binnenhalen. Ik heb die niet geïnstalleerd en dus ook niet gecontroleerd of het echt een engelse versie is.

Henk

Robert Bleekrode

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Nieuwe update 3.60b
« Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2008, 13:10:05 »
Inmiddels is het mij gelukt de exectuable te downloaden. De eerste paar kreeg ik de melding dat de betreffende pagine ontoegankelijk was.
Groeten, Robert  :)

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Nieuwe update 3.60b
« Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2008, 16:47:20 »
Hallo Robert, Henk,

Elke versie van Wings Platinum bevat intern alle talen.
De enige verschillen tussen de Duitse en Engelse download is de taal tijdens de installatie en de taal van de meegeleverde tip- en helpbestanden.
En de helpbestanden zijn, per stuk en per taal, afzonderlijk te downloaden.
AVé,
Cuno

Robert Bleekrode

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Nieuwe update 3.60b
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2008, 08:46:42 »
Beste Cuno,
Dank voor de tip.
Groeten, Robert

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: Nieuwe update 3.60b
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2008, 19:41:28 »
Hallo Cuno,

Ja dat klopt wel, maar als iemand bijvoorbeeld beter met de engelse dan de duitse taal weet om te gaan, kiest hij/zij voor de engelse download dus inclusief de engelse helpfiles. Die gaat ie/ze dan niet nog apart downloaden. Tenzij er in Wallern iets scheef is gegaan en dat zal niet zo snel gebeuren.

Henk