Auteur Topic: nieuwe update wings platinum  (gelezen 47757 keer)

corbeau

  • Junior
  • **
  • Berichten: 27
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #10 Gepost op: 20 december 2007, 14:26:18 »
Inmiddels doet hij het ineens weer wel, maar geen nederlands te vinden, alleen maar frans,duits,engels en spaans

Gaston

Anton Sollie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 127
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #11 Gepost op: 20 december 2007, 15:15:30 »
Gaston, in een van de eerdere berichten schrijf ik over een programma op de site van Jan Roeleveld.
http://www.hdav.nl/
Links op de site staat ergens wings platinum, en kies dan voor hulpsoftware.
Als je dat programma download, en aanklikt, als het goed is, staat de code voor nederlands al ingevult.
klik op ok, en start platinum op. Bij mij starte platinum direkt in het nederlands op.
Succes.

corbeau

  • Junior
  • **
  • Berichten: 27
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #12 Gepost op: 20 december 2007, 16:23:12 »
Ik had het wel gelezen, maar kon het niet vinden, nu wel Het is O.K.

Bedankt

Gaston

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #13 Gepost op: 20 december 2007, 22:50:46 »
Wings 3.5 geeft bij mij in ieder geval minder problemen met lijnen door bewegende beelden!

Jaap
« Laatst bewerkt op: 20 december 2007, 22:53:07 door Jaap Postma »
Jaap

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #14 Gepost op: 22 december 2007, 18:03:22 »
Beste mensen,

Het gaar niet goed bij het ophalen van wings platinum, ik doe het volgende
1) oude wings weggegooid
2) directX_nov2007_redist.exe opgehaald via de site van Jaap
3) pictogram hiervan staat op het bureaublad. Computer uitgezet en de dongle uit deparrallepoort gehaald en computer herstart
4) wings opgehaald staat op het bureaublad, computer uitgeschakeld, dongle geplaats en computer herstart
5)pictogram wings aangeklikt en na 3 keer weiter, vollversion, weiter instalieren komt de mededeling: Wingd p. 3 instalatie is afgesloten.
6) nu heb ik 4 pictogrammen waarvan één setup. Geen van allen start wings.
Drie geven een mededeling: kan niet worden gestart omdat d3dx9dll niet kan worden gevonden.

Wat doe ik niet goed

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #15 Gepost op: 22 december 2007, 19:38:44 »
Hallo Adri,

Het gaat dus prima met het ophalen, maar minder met het installeren. Subtiel verschil.

Het installeren van Wings Platinum lijkt volledig geslaagd, getuige de melding dat een dll niet gevonden kan worden en het feit dat er drie snelkoppelingen staan (naar de verschillende versies).

Het installeren van DirectX is de oplossing. Je hebt directX wel opgehaald op de site van Jaap, maar nog niet geïnstalleerd. Dat gebeurt in twee stappen:
- door op het pictogram van de directX-redist te dubbelklikken wordt de eerste stap gestart. Deze vraagt, na een klik op Yes, waar het gedownloade bestand uitgepakt moet worden. Vul daar de naam in van een map die je makkelijke kunt onthouden, bijvoorbeeld c:\dx9. Na een klik op OK wordt eventueel gevraagd of de genoemde map gemaakt moet worden (kies dan ja). In die map worden nu 78 bestanden neergezet, waaronder "dxsetup.exe".
- start nu middels dubbelklik het bestand dxsetup.exe. Met dit programma wordt de juiste versie van DirectX 9 geïnstalleerd.

Daarna staat niets het gebruik van WP meer in de weg.

Wellicht ten overvloede: voor het invoeren van dongle-nummer en vrijgavecodes, inclusief die voor de Nederlandse taal, kun je gebruik maken van het programma  WP3-hulp.exe. Dat programma kun je vinden op mijn website (www.ceegee.nl, onderdeel download) en op de site van Jan Roeleveld (www.hdav.nl, onderdeel Wings Platinum, Hulpbestand).
« Laatst bewerkt op: 22 december 2007, 22:36:34 door Cuno Wegman »
AVé,
Cuno

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #16 Gepost op: 22 december 2007, 19:49:32 »
Cuno,

Inmiddels ben ik niet meer Jaap maar Adri.

Als ik dat doe C;\dx9 intoets en een Ok geef, krijg ik: You must specify a folder with fully qualfied pathname or chose Cancel. En als ik op Cancel toets dan gaat het weer opnieuw beginnen. Wat nu ?

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #17 Gepost op: 22 december 2007, 22:38:54 »
Hallo Adri,

Mijn excuses, ik heb de aanhef in mijn vorige bericht intussen aangepast.

In de naam van de map heb jij een puntkomma staan, in plaats van een dubbele punt. Dan werkt het niet.

Je kunt ook met de knop Browse een (bestaande) map selecteren om de bestanden in te zetten.
AVé,
Cuno

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #18 Gepost op: 23 december 2007, 12:28:32 »

Wings 3.5 is geïnstalleerd. Ik heb (en ik had) de Demo en de Pro. De DEMO staan in het Nederlands en ik kan hierin 100 geluids/beed/videosporen in openen. En in mijn vorige versie waren dat er maar van elk spoor één. Er blijft echter bij projectie de melding "'wings demo versie" in het scherm staan.

Mijn Pro versie echter krijg ik niet in het Nederlands. Via optie etc etc kan ik geen Nederlands aanklikken (wel Duits, Frans, Spaans en Engels). Omdat ik voor Engels heb gekozen heb ik natuurlijk ook de Engelse handleiding en kan om deze reden ook niet bij de Nederlandse handleiding.

Welke suggesties zijn er om dit op te lossen.


Ria Vet

  • Junior
  • **
  • Berichten: 32
Re: nieuwe update wings platinum
« Reactie #19 Gepost op: 23 december 2007, 14:09:06 »
Hoi allemaal

Ik ben ook bezig de nieuwste wingsversie te downloaden. Volgens alle instructies. Nu krijg ik nog steeds na diverse keren de nieuwste versie directx geinstalleerd te hebben het dll foutje. Ik word er gek van. Wat doe ik fout. Ik heb alle instructies van fotojaap gelezen. Ik ben nu even de wanhoop nabij. HELP.

Ria Vet