Auteur Topic: Probleem met DxO  (gelezen 11306 keer)

Robert Bleekrode

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Probleem met DxO
« Gepost op: 16 december 2007, 19:58:12 »
Beste DxO-experts, Help!
 
Na een week werken met de trial versie van DxO was ik zo enthousiast dat ik afgelopen woensdag (12 december 2007) een activeringscode heb gekocht.
Ik heb de trial versie van de computer gehaald en met de Download Manager DxO opnieuw geladen en geactiveerd. Ik kreeg de mededeling dat activeren is geslaagd.

Mijn probleem: vanaf het moment van activeren kan DxO geen elke beeldbestand van mij Nikon D200 meer lezen. Voor elk beeld wordt het verboden icoon vertoond (rode circel met schuine rode streep op grijs achtergrond). Ik krijg de mededeling dat “this image cannot be processed by DxO Optics Pro”

Dit geld voor alle NEF-bestanden; ook die die ik eerder wel kon lezen en voor nieuwe opnames.
Ik heb de modules van de D200 met de bijbehorende objectiven geladen (C833b and C834b).

Kan iemand mij vertellen welk fout ik maak en hoe ik DxO weer werkend kan krijgen?

Met vriendelijke groet,
Robert Bleekrode.

Robert Bleekrode

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Probleem met DxO
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2007, 08:29:47 »
Mijn probleem blijkt door een fout in het programma te worden veroorzaakt.
Het DxO Support Team stuurde mij gisteren een patch. Ik kan weer mijn NEF's inlezen.
 
Als iemand hetzelfde probleem heeft, stuur mij dan een e-mail (rkb@renmark.nl). Ik zal de patch doorsturen.

Robert Bleekrode

Robert Bleekrode

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Probleem met DxO
« Reactie #2 Gepost op: 24 december 2007, 17:00:34 »
Inmiddels heeft DxO Optics een nieuwe build op hun site geplaatst.
Het probleem is opgelost en een patch is niet meer nodig.
Robert Bleekrode