Auteur Topic: USB Dongle WP  (gelezen 9735 keer)

Henk de Haas

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
USB Dongle WP
« Gepost op: 19 november 2007, 15:19:48 »
In mrt 2007 nieuwe computer aangeschaft (Intel moederbord en Cooler Master Centurion kast) en nu blijkt dat overal (2 voorzijde en een achter) waar de USB-Dongle langere tijd ,zeg maar > maand, gezeten heeft de USB poorten niet meer bruikbaar zijn voor de standaard USB stekers. Alleen de USB Dongle werkt er nog goed in. De contact veren zijn te veel ingedrukt en maken geen goed contact meer met andere, naar ik aanneem standaard, USB stekers. Gelukkig hoef je sinds kort niet meer de Dongle eruit te halen bij het Upgraden van WP-3. Zijn er anderen die hier ook last van hebben??????

Henk de Haas

Hans Rensen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 45
Re: USB Dongle WP
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2008, 17:30:37 »
Ha die Henk
Nou ook ik had hier last van. Ik had zelfs zo'n mulicard reader aan de voorkant van mijn PC waar langzamerhand stuk voor stuk de kaarten niet meer leesbaar waren. Losse contacten, draadjes los of wat dan ook.... ik kon het niet meer vertrouwen. Ik heb vervolgens een usb-hubje van Belkin aangeschaft (aangesloten aan een USB poort achter mijn PC) en die staat voor mijn neus op mijn buro. Werkt uitstekend. Voorheen was ik nog wel eens bang dat ik tegen mijn pc aan zou knallen waar ook mijn Dongle uitstak. Dat is nu voorbij. Kortom.......ieder nadeel heb ook z'n voordeel.
Hans Rensen
Hans Rensen