Auteur Topic: help  (gelezen 12928 keer)

corbeau

  • Junior
  • **
  • Berichten: 27
help
« Gepost op: 3 november 2007, 11:44:01 »
Ik kan geen VERWIJDER knop vinden , wel verander
« Laatst bewerkt op: 4 november 2007, 11:28:47 door corbeau »

corbeau

  • Junior
  • **
  • Berichten: 27
Re: help
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2007, 11:44:51 »
s
« Laatst bewerkt op: 7 november 2007, 11:55:10 door Joris »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: stuursporen en curven
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2007, 10:43:10 »
Hallo Gaston,

Even een klein puntje voor het behoud van de overzichtelijkheid: je kunt je eigen bijdrages aanpassen/corrigeren.
Voor het melden van een schijffout hoeft je dus geen afzonderlijk bericht te plaatsen.

Citaat uit de helppagina van dit forum:
Met de extra Wijzig en Verwijder knoppen kunnen geregistreerde leden hun eigen berichten wijzigen of verwijderen.
Met dien verstande dat wat in de Help "Wijzig" heet, heet in het form zelf "Verander".

Daarom het vriendelijke verzoek om de correctie alsnog in jouw eerste bijdrage aan te brengen (en de tweede eventueel te verwijderen).
AVĂ©,
Cuno

Joris

  • Forumbeheerder
  • Senior
  • *****
  • Berichten: 147
Re: help
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2007, 12:04:14 »
Verwijderen van eenmaal geplaatste berichten is inderdaad voor 'gewone' gebruikers niet mogelijk. Dan zou niet meer duidelijk zijn waar anderen op reageren, was mijn idee.
Veranderen van eigen berichten is daarentegen wel mogelijk, zodat je fouten in eigen tekst kunt verbeteren. Als een tekst is aangepast, wordt dat automatisch in het bericht gemeld.

Als je bij wijze van 'verandering' alle oorspronkelijke tekst weghaalt, zoals corbeau deed, zie je het probleem van 'verwijderen: voor anderen is niet meer duidelijk wat er gebeurt, waar bijvoorbeeld Cuno's opmerking op sloeg.

Ik heb het bericht nu gesplitst en dit deel verplaatst naar 'avForum informatie', waar vragen over de forumtechniek thuishoren.
De oorspronkelijke Wings problematiek die corbeau beschreef, heb ik in 'Presentatiebewerking Wings' laten staan.

« Laatst bewerkt op: 9 november 2007, 11:21:14 door Joris »
Groet, Joris Lange
www.jorislange.nl
websites en webvideo