Auteur Topic: inzoomen in keyframes  (gelezen 6555 keer)

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
inzoomen in keyframes
« Gepost op: 28 januari 2007, 15:20:03 »
Hoi een ieder,

De uitleg van Jan afgelopen zaterdag over het in zoomen in een keyframe (wat met de advenced versie kan) ging mij iets te snel. Je weet wel Cuno wat voor jou ontwikkeld is.....! Wie heeft er een micky mouse uitleg voor mij? (heel dankbaar)


Overigens heb ik deze vraag ook in november gesteld....
IK HEB DUS MEER DAN EEN JAAR MOETEN WACHTEN OP DEZE KLEINIGHEID..... meneer Stumpfle

Adri Snijders
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2007, 22:52:05 door Adri Snijders »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: inzoomen in keyframes
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2007, 16:29:59 »
Hallo Adri,

Dat wat Jan gedemonstreerd heeft, staat stap voor stap beschreven in de helptekst.
Ga daarvoor via de Index naar 'Bildfeld-Clipping'.

Ten aanzien van het moeten wachten op deze mogelijkheid, vermoed ik dat je het hebt over november 2005 (want de afgelopen november is niet 'meer dan een jaar'). En dan vraag ik mij af aan wie je de vraag gesteld hebt.
Ik weet in ieder geval dat ik mijn wens om deze optie aan Wings Platinum toegevoegd te zien al in een eerder stadium dan november 2005 kenbaar heb gemaakt (in een persoonlijk gesprek met Christoph Hilger). Dat het dan enige tijd duurt voordat zo'n wens gehonoreerd kan worden, is een direct gevolg van het feit dat er veel meer punten op de lijst met wensen en uitbreidingen staan dan alleen deze ene wens.

Bovendien zou ik deze uitbreiding niet durven omschrijven als een 'kleinigheid'. Als het namelijk een kleinigheid was geweest, dan had Christoph het al veel eerder gerealiseerd. Deze mogelijkheden zijn pas echt realiseerbaar gebleken na de aanpassingen van de 'grafische engine' die de basis is van Wings Platinum 3.

Tot slot zou ik je willen vragen niet meer zo te schreeuwen op het forum (het schrijven van zinnen in hoofdletters wordt op internet wereldwijd gezien als schreeuwen), en de naam van Reinold en zijn firma goed te schrijven: Stumpfl. Dus zonder 'e' op het einde.

AVĂ©,
Cuno

Adri Snijders

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 89
Re: inzoomen in keyframes
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2007, 22:52:05 »

Opnieuw de vraag over inzoomen in keyframes. Deze keer kan ik niet zoveel met het antwoord.
Helaas ben ik absoluut niet in staat Duitse teksten begrijpelijk te vertalen naar het Nederland en in het Engels gaat het ook niet lekker. Ik hoop dat iemand de aanwijzingen van Jan heeft genoteerd en dat met mij wil delen.

Adri