Auteur Topic: screen 1 is verdwenen  (gelezen 7803 keer)

Wims

  • Junior
  • **
  • Berichten: 20
screen 1 is verdwenen
« Gepost op: 11 oktober 2013, 14:47:01 »
 Help!!! Tijdens het werken in een show heb ik het screen1 vershoven,en kreeg deze niet meer te voorschijn. Wat heb ik fout gedaan?

Groeten Wims

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re:screen 1 is verdwenen
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2013, 14:07:21 »
Hallo Wims,

De meest waarschijnlijke oorzaken zijn:
- je hebt het screen tot buiten de huidige maat van jouw beeldscherm verschoven (dat is bijvoorbeeld mogelijk als de grafische kaart ingesteld staat voor het gebruik van meerdere beeldschermen). Dan moet je het screen weer in beeld krijgen door het tweede scherm in te schakelen (kan bijvoorbeeld ook een aangesloten, maar uitgeschakelde, beamer zijn) of door de grafische kaart te melden dat je slechts 1 monitor actief hebt.
- je hebt het screen uitgeschakeld. In dat geval kun je het screen weer inschakelen met F10 (of in het menu te kiezen voor Beeld - Screens tonen).

Als geen van beide punten van toepassing is: verschijnt het screen (het beeld) nog wel als je met F5 de presentatie start?
AVĂ©,
Cuno

Wims

  • Junior
  • **
  • Berichten: 20
Re:screen 1 is verdwenen
« Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2013, 10:45:14 »
Cuno,

Bedankt voor je reactie.

F5 werkte ook niet. Ik heb inmiddels gezien dat het scherm in de media-pool niet aan gevinkt stond.Het scherm weer teruggekregen door dit aan te vinken, daarna via beeld-screens tonen was dit weer terug.
Groeten,
Wims