Auteur Topic: platium WORDT afgesloten  (gelezen 8144 keer)

adri snijders

  • Gast
platium WORDT afgesloten
« Gepost op: 23 januari 2005, 13:42:25 »
Ik krijg er tabac van.....

Ik krijg een melding: In platium exe is een fout opgetreden en meot worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. Vervolgens vraagt Microsoft een rapport over dit probleem te verzenden. Dat menu krijg ik telkens terug: platium opend niet meer. Ik besluit het platium eraf te gooien en opnieuw te installeren. Zonder succes het menutje verschijnd telkens weer. Ik ga voorlopig terug naar de oude Wings

Het is erg terleurstellend. Het zal ongetwijveld een combinatie zijn van storing in de computer, mijn ondeskundigheid maar ik baal.

Kan iemand mij nog helpen.
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2005, 16:43:44 door adri snijders »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: platium WORDT afgesloten
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2005, 14:42:22 »
Hallo Adri,

Ik durf met 99,99% zekerheid te zeggen dat de oorzaak zit in één van de volgende punten (in afnemende volgorde van waarschijnlijkheid):

- Windows XP Service Pack 2 (SP2). meestal doet daardoor de driver van de dongle het niet meer. (remedie: oude driver van de dongle verwijderen, computer herstarten, nieuwe dongle-driver installeren (van de wings-platinum-cd of ophalen van internet)

- update van Wings Platinum geïnstalleerd terwijl de USB-dongle nog in de pc zat. (remedie: dongle eruit en Wings Platinum opnieuw installeren)

- DirectX, minimaal versie 9.0 is vereist (remedie: DirectX opnieuw installeren, staat op cd van Wings Platinum)

- driver grafische kaart (remedie: nieuwe driver via internet ophalen, oude driver volledig verwijderen, computer herstarten, nieuwe driver installeren, computer herstarten)

- drivers van scanner/printer/(web)camera
- driver audio-kaart
- beschadigde bestanden binnen Windows

Hopelijk kun je met de info een stuk verder komen

AVé,
Cuno

adri snijders

  • Gast
Re: platium WORDT afgesloten
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2005, 16:43:44 »
Ik word gek....
Na die fout melding vroeg 'microsoft' om een foutenrapport. Een aantal keer meldde antivirus Panda dat er van microsoft iest aangeboden werd. dat accepteerde ik. En nu werkt het weer....?