Auteur Topic: Beeldsequentie  (gelezen 6672 keer)

jos mensen

  • Junior
  • **
  • Berichten: 26
Beeldsequentie
« Gepost op: 10 augustus 2013, 12:29:26 »
Hallo allemaal, nog eens mijn vraagje. Ik maak volgens het boekje een beeldsequentie met de nummering van 001 t/m 895 in jpg met lage resolutie omdat het er zoveel zijn. Wing maakt nu de video en alles lijkt goed te gaan, en kan deze afspelen. Maar bij het plussen en dan controleren de foto's blijkt dat wings niet al de foto's gebruikt heeft... i.n.p. van de nummers 001-002-003-004 enz. is er gebruikt 001-009-019-028-037-enz. Er zijn dus heel veel foto's niet gebruikt, hoe kan dat???? Gr. Jos

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re:Beeldsequentie
« Reactie #1 Gepost op: 10 augustus 2013, 15:03:17 »
Hallo Jos,

Als je het resultaat bekijkt via F5, is de beeldvolgorde dan wel compleet?

Heb je het gebruik van Intermediate-videobestanden ingeschakeld?
Het lijkt er namelijk op dat voor jouw beeldsequentie dat bestand in ieder geval niet, of niet goed, gemaakt is: een standaard preview-bestand voor een video bestaat uit 100 beelden uit die video. Bij een video (een beeldsequentie is voor WP een video) die opgebouwd is uit bijna 900 beelden zit daar ongeveer 1 op de 9 beelden in. En dat is zo ongeveer de reeeks die jij noemt.
AVĂ©,
Cuno

jos mensen

  • Junior
  • **
  • Berichten: 26
Re:Beeldsequentie
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2013, 19:50:25 »
Hoi Cuno. Bij F5 krijg ik wel al de beelden te zien maar stopt de show in het midden. Dat gebeurt ook bij Intermediate-videobeelden maken, stopt bij 47%. ? Krijg als het beeld gestopt is met F5 een Wings Platium probleem venster. En vragen voor een e-mail , maar ja alles in het Duits ? Gr. Jos