Auteur Topic: MPEG 1/2 Video  (gelezen 8014 keer)

jos mensen

  • Junior
  • **
  • Berichten: 26
MPEG 1/2 Video
« Gepost op: 1 november 2008, 19:27:21 »
Hallo, ik heb een probleempje, als ik een MPEG-1/2 Video wil maken, zoals ik er al verschillende gemaakt heb, gaat het nu ineens na de installatie van 3,.60d niet meer.
Het begin van de titel is wel tezien, maar als er dan een videostukje (avi) komt, dan wordt alles zwart en krijg alleen het geluid te horen. Wat doe ik fout, heb niets veranderd na mijn voorlaatste goed show.. Gr. Jos

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: MPEG 1/2 Video
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2008, 22:20:12 »
Hallo Jos,

Met 3.60d gaat het maken van mpegs even goed als met eerdere versies. Wel is op het duitse forum al eens beschreven dat de nieuwe grafische engine in 3.60d wat meer computerpower, m.n. grakapower vreet dan eerdere versies. Dat is de prijs van andere vooruitgang.
Jouw probleem lijkt daar mogelijk wat op. Eerdere mpegs liepen nog net goed, nu net niet meer (zwart scherm).
Probeer het eens met een wat hogere compressiefactor (1..5) of een andere framerate.
Henk

jos mensen

  • Junior
  • **
  • Berichten: 26
Re: MPEG 1/2 Video
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2008, 13:21:02 »
Dank je henk, zal toch een nieuwe computer moeten worden.....St. Niklaas

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: MPEG 1/2 Video
« Reactie #3 Gepost op: 3 november 2008, 16:57:06 »
Happy Santa Claus, Jos

theo.koeten

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 43
Re: MPEG 1/2 Video
« Reactie #4 Gepost op: 7 november 2008, 20:21:41 »
ik heb daar toch wel een beetje moeite mee hoor.
Wings is toch niet het eerste de beste progje en ook niet het goedkoopste.
Zijn directe opponent mO geeft een minimale systeem voorwaarde waarmee goede werking van het prog gegarrandeerd wordt.
Voor een prog als Wings zou moeten gelden, dat als er een up date is met het verhelpen van onomstreden soft ware fouten, deze up date zonder aanpassing van het systeem (wat aan de minimum eisen voldoet) gedown loaded moet kunnen worden.
Is er een up date met verbeterde en nieuwe ontwikkelingen zou dat door de soft ware leverancier duidelijk aangegeven (systeem eisen)moeten worden en de ontvanger zelf kan beoordelen om dit wel of niet te down loaden.

groeten,
theo

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: MPEG 1/2 Video
« Reactie #5 Gepost op: 8 november 2008, 11:38:00 »
Beste Theo,

Heb je in WP help 'Neue und geƤnderte Funktionen' al doorgespit? En heb je ook op het Stumpfl Forum dit onderwerp gevolgd?
Dan moet je toch ook gemerkt hebben dat er weer heel wat extras aan en verbeteringen in WP zijn doorgevoerd. Als je dat dan vergelijkt met andere programma(tje)s, dan zul je toch begrijpen dat zulks extra power vraagt aan de computer waarop je WP gebruikt.
Als je ooit met Christoph Hilger (de WP architect) en Dieter Hartmann (de Help uitvoerder) kennis gemaakt hebt, dan weet je met welk een diepgaande kennis en toewijding zij hun werk voor ons beschikbaar stellen. En natuurlijk ook zij zijn mensen, dus kunnen fouten maken, maar zijn altijd onmiddelijk bereid die op de kortst mogelijke termijn te herstellen als je ze er van op de hoogte stelt. Dat lees ik niet alleen op het forum, maar heb dat ook persoonlijk kunnen ervaren.

Henk