Auteur Topic: Wings platinum 3 installeren  (gelezen 5801 keer)

Tom

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 18
Wings platinum 3 installeren
« Gepost op: 28 december 2010, 09:22:49 »
Na een paar jaar uit de running te zijn geweest is er weer de mogelijkheid en tijd om de hobby weer op te pakken.

Nieuwe computer, camera en nog een versie Wings Platinum 3 welke een paar jaar op installatie heeft liggen wachten.

Ik heb de dongle nog van de vorige versie welke ik jaren niet meer ge update en gebruikt heb.

Kan ik nu gewoon de cd rom en dongle installeren en kan ik de up dates vanaf 3.01 (tot de 4 versie) nog ophalen of moet ik een ander installatie pad bewandelen?


Vriendelijke groet,

Tom




Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Wings platinum 3 installeren
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2010, 10:19:35 »
Hallo Tom,

Het kan veel sneller: je kunt de laatste uitvoering van versie 3 (3.70) downloaden van de website van Stumpfl. Als jouw computer voorzien is van Windows 7, dan moet je ook de speciaal aangepaste versie van WP3.7 daarvoor downloaden.

Je kunt dan gewoon versie 3.70 installeren (en bij Windows 7 na de installatie het programma overschrijven met "speciale versie"). Daarna moet alles gewoon werken.

Voor het invullen van de vrijgavecodes kun je desgewenst gebruik maken van het hulpprogramma dat ik daarvoor heb gemaakt.

Alle downloads, en instructies, zijn ook te vinden op de site van de AV Stumpfl Nederland, www.hdav.nl.
AVĂ©,
Cuno

Tom

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 18
Re: Wings platinum 3 installeren
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2010, 11:33:55 »
Bedankt Cuno!

Ik ga er mee aan de slag

Vriendelijke groet,

Tom