Auteur Topic: doorlopende slideshow presenteren  (gelezen 6575 keer)

Stefanie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
doorlopende slideshow presenteren
« Gepost op: 29 mei 2010, 10:46:57 »
Hallo leden,

Ik maak sinds kort gebruik van Wings en zit nog in de oefenfase.
Welke handelingen moet ik verrichten om een gemaakte show gedurende 6 uur doorlopend te tonen?
Dus geen kopie, knip en plakwerk. Welke tool(s) moet ik inschakelen/uitschakelen?
Vraag daaropvolgend: Hoe lang kan een doorlopende show getoond worden, zit er een maximum tijd aan?

Beste Brabantse groet,
Stefanie.

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: doorlopende slideshow presenteren
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2010, 17:47:02 »
Hallo Stefanie,

Het doorlopend vertonen van een show is prima mogelijk met Wings Platinum, maar daarvoor is wel minimaal de advanced-licentie noodzakelijk.
Het herhalen is dan eenvoudig te realiseren door een sprong-markering toe te voegen aan het einde van de show. Bij het bereiken van die markering springt de tijdlijn terug naar het begin van de show.
Als de herhaling niet bij tijdstip 0:00 van de serie moet beginnen, dan moet je bij het gewenste beginpunt voor de herhaling een positie-markering toevoegen en deze een nummer (index) geven. Daarna moet je aan de sprong-markering opgeven naar welke positie-marking (het index-nummer) teruggesprongen moet worden.

Het voorprogrammeren van de gewenste herhaaltijd van 6 uur is ook mogelijk, maar dan zijn de Show Control-module en een dieper doorworstelen van de gebruikershandleiding/helpteks noodzakelijk.
Het (starten en) beïndigen van de vertoning kan dus vermoedelijk beter handmatig gebeuren.

Er is geen maximum tijd voor het herhaald vertonen van een show, uitgaande van een presentatie vanuit Wings Platinum zelf (vanuit de tijdlijn).

Hopelijk zijn hiermee jouw vragen voldoende beantwoord. Zo niet, dan zien we de vervolgvragen wel verschijnen.
AVé,
Cuno

Stefanie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: doorlopende slideshow presenteren
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2010, 22:34:18 »
Cuno bedankt,

Dat wordt waarschijnlijk dan toch knip en plak werk en na één uur weer handmatig herstarten!
Als me dit niet bevalt wordt het wellicht een advanced-versie.
Bij vragen weet ik jullie weer te vinden.

Stefanie.

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: doorlopende slideshow presenteren
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2010, 23:38:17 »
Hallo Stefanie,

Een alternatief kan zijn: de complete serie uitvoeren als video-bestand. Dit videobestand dan afspelen met een player in repeat-modus.

Een heel ander alternatief: wordt lid van de Stumpfl Gebruikersgroep (www.stumpfl.nl) en zoek dan een mede-lid bij jou in de buurt die over een advanced-licentie beschikt en laat door hem/haar, als jouw serie helemaal klaar is, een sprong aan het einde van de show toevoegen en daar een exe van maken.
AVé,
Cuno

Stefanie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: doorlopende slideshow presenteren
« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2010, 20:25:26 »
Allerbeste Cuno,

Het leven bestaat alleen maar uit mogelijkheden en krijg er weer 2 aangeboden.
Ik hou ze open om te gebruiken.
In Brabant zeggen ze: "Da ge bedankt zijt da witte"
Bij deze,

Stefanie.