Auteur Topic: Omzetten series met projectgoren in volledig digitale.  (gelezen 5015 keer)

Jan Brons

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Omzetten series met projectgoren in volledig digitale.
« Gepost op: 21 augustus 2009, 19:22:44 »
Beste allemaal,

Bij het omzetten van series met projectoren in volledig digitale krijg ik nogal eens de waarschuwing op het scherm dat wat ik wil met 2 projektoren niet kan. Bij schermeigenschappen heb ik geprobeerd om de aangegeven 2 projektoren te verwijderen, maar dat kan niet zegt Wings, want die worden in de serie gebruikt. Ik ga dan gewoon stug door en dat levert verder geen problemen op, maar ik wil die telkens weer opduikende waarschuwiong gewoon niet meer zien. Hoe krijg ik dat voor elkaar?   

                      Jan Brons.

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Omzetten series met projectgoren in volledig digitale.
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2009, 21:31:25 »
Hallo Jan,

De eenvoudigste manier is: neem er een (fictieve) projector bij. Klik in de Media-pool op het tabblad Apparaten, klik met rechts op één van de aanwezige projectoren, kies Apparaten toevoegen. Zet een vinkje voor Diaprojectoren, vul een aantal in en klik op OK.

Er zijn ook mogelijkheden om de bestaande projectoren uit het project te verwijderen en er dus een geheel digitaal project van te maken. Maar dat is meer werk (zowel de uitleg als het uitvoeren). Dus dat doe ik nu even niet.
AVé,
Cuno