Auteur Topic: auto backup  (gelezen 7914 keer)

Ben Visser

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
auto backup
« Gepost op: 21 februari 2007, 20:15:07 »
In welke map worden de automatische backup's weg geschreven .
In Wings Platinum 2.4 in de map autosave. Ik kan deze in WP3 niet vinden.
Wie kan me de weg wijzen.
Met groet,
ben visser
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2007, 22:12:06 door bsv »

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: auto backup
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2007, 22:12:06 »
Ben, zie het pad op mijn computer:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Autosave

Dus, goed weggestopt!

groet,

Jaap
Jaap

WillemJan de Cloe

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 46
Re: auto backup
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2008, 09:22:38 »
Beste Jaap,

Struinend door het forum kwam ik jouw antwoord tegen op de vraag waar de autosave-files te vinden zijn. Muttig.
Toen ik dat opzocht kwam ik het volgende tegen en ik hoop dat je dat kunt verklaren:
PAD: C:\Documents&Settings\Local settings\application data\AV Stumpfl\Wings Platinum 3\Tlg
Deze map Tlg is bij mij maar liefst 43 GB groot.
Vraag: wat is dat voor een map? Hoort dit zo, zijn mijn instellingen onjuist/onzuiver of moet ik een schoonmaakactie uitvoeren of dergelijke?

Ik hoop dat je een antwoord hebt.

Groet,
Wim

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: auto backup
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2008, 21:07:20 »
Hallo Wim,

De map die jij noemt, wordt standaard door WP wel gemaakt maar niet gebruikt.

Deze map wordt pas gebruikt als je bij de opties zelf hebt aangegeven dat de grafische bestanden (textuurbestanden voor de afbeeldingen en video's en de grafische bestanden voor geluiden) NIET bij de betreffende bestanden zelf opgeslagen moeten wordend, maar in één map voor alle projecten samen.
En gezien de huidige omvang heb je daarbij een (nagenoeg) niet gelimiteerde maximale grootte opgegeven.

Je vindt deze instelling via Extra - Opties - Globale opties - Opslaan.
Je hebt dan vermoedelijk een vinkje staan bij "Map voor grafische bestanden van afbeeldingen".

Als daar geen vinkje staat, dan heet 'ie er enige tijd wel gestaan. In dat geval kun je de bestanden in die map rustig verwijderen.

Als je die bestanden verwijdert, terwijl het vinkje er wel staaat, moet WP bij het openen van een serie alle grafische bestanden opnieuw maken. Afhankelijk van de projectomvang kan dat enige tijd duren...
AVé,
Cuno