Auteur Topic: Probleem 4.00c  (gelezen 5908 keer)

Piet Huijgens

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Probleem 4.00c
« Gepost op: 21 oktober 2009, 16:29:24 »
Een show gemaakt in WP 4.00a wordt niet goed vertoond in de nieuwste versie WP 4.00 c,
het volgende probleem,
Bepaalde beelden die gebruikt worden als masker of in het gewone beeldspoor gemaakt in Photoshop worden niet vertoond.
Bij de bestandsinformatie geeft deze bij afbeelding (mini ) aan en in de tijdlijn miniatuurweergave maken.
De beelden staan in de juiste map en opnieuw de grafische bestanden wissen en maken geeft geen oplossing.
Wat ik ook probeer en bekijk via opties in WP geeft geen resultaat, zelfs als ik de beelden opnieuw maak via Photoshop en opnieuw toevoeg in WP accepteert WP ze niet en blijft dezelfde melding geven.
Als ik via het poolobject tonen in WP naar adobe CS2 ga krijg ik het goede beeld in Photoshop wel te zien maar niet in WP zowel in het masker als in het  gewone beeldspoor.
Opslaan onder een andere naam geeft ook geen oplossing ook niet in een ander bestandsformaat van psd naar png en dan opnieuw toevoegen in WP.

Misschien een nieuwe andere instelling over het hoofd gezien?

MVG  Piet Huijgens
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2009, 23:00:17 door Joris »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: Probleem 4.00c
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2009, 23:07:21 »
Hallo Piet,

Op basis van de informatie die je verstrekt is mijn eerste vermoeden dat je gebruik maakt van beeldsporen die hun inhoud moeten tonen via beeld- en maskerstapels.
Als dat zo is: als je een beeldstapel gebruikt MOET je ook een maskerstapel gebruiken, en moet één spoor van de maskerstapel het beeld renderen naar het screen. En alleen een beeld in het beeldspoor voor de beeldstapel, zonder dat gelijktijdig een bruikbaar masker in het maskerspoor aanwezig is, zal resulteren in een niet-getoonde afbeelding.

Als het dat niet is, kun je mij het pt4-bestand mailen, dan zal ik er een blik op werpen.
AVé,
Cuno

Piet Huijgens

  • Junior
  • **
  • Berichten: 38
Re: Probleem 4.00c
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2009, 23:44:27 »
Hallo Cuno


Dat is niet het probleem met andere beelden in hetzelfde masker en beeldspoor werkt het wel goed.
Zal het pt4 bestand naar je mailen.

MVG

Piet