Auteur Topic: de slak  (gelezen 7533 keer)

adri snijders

  • Gast
de slak
« Gepost op: 12 september 2005, 12:08:56 »
Op de oude wings zat een slak. Waar zit dat in platium
« Laatst bewerkt op: 20 november 2005, 15:56:16 door adri snijders »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: de slak
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2005, 22:55:11 »
Eenvoudig: die is er niet.

AVé,
Cuno

adri snijders

  • Gast
Re: de slak
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2005, 17:58:49 »
Volgens mij moet er iets kunnen met 'pich contol' waarmee muziek uitgerekt en ingedrukt kan worden. Ik had de oude Pro Wings dus ik bezit de fx/pro module. Echter als ik pitch via F1 opzoek kom ik in een duitse uitleg terecht. En dat gaat echt niet.......

Adri

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: de slak
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2005, 20:56:31 »
Hallo Adri,

Met de slak van Wings kon de gehele show op (ongeveer) de halve snelheid worden afgespeeld.

Met de pitch-mogelijkheid van Wings Platinum is het mogelijk om afzonderlijke geluidsbestanden (of videobestanden) langzamer of sneller af te spelen dan hun eigenlijke snelheid. Bijvoorbeeld om een stuk muziek van 4 minuten 3 minuten en 50 seconden te laten duren...

Dit zijn dus twee wezenlijk verschillende functies.

Omdat het vertalen van de handleiding (naast  de Duitse versie is ook de Engelse versie van de site van Stumpfl te downloaden) ongeveer alfabetisch gebeurt, is Pitch nog niet aan de beurt.
Als je er, in het Nederlands, meer over wilt weten: stel de vraag via mail aan Jan Roeleveld, ter behandeling in het vragenuurtje van de komende SGG-bijeenkomst.

AVé,
Cuno

Marco

  • Gast
Re: de slak
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2005, 15:56:16 »
Hallo Adri,

Als het de bedoeling is om de overvloeingen te beoordelen, kan je met de cursur langzaam over de show lopen.

Succes,

Marco