Auteur Topic: virtuele projectie scherm  (gelezen 7530 keer)

adri snijders

  • Gast
virtuele projectie scherm
« Gepost op: 15 januari 2005, 12:39:10 »
Volgens de verschillende tips gaat het virtuele projectiescherm naar de oorspronkeleijke afmeting door te dubbelklikken.
Ik heb hem als 'klein' en als ik dan op dat scherm dubbelklik vespringt het naar bijna formaatvullend op mijn computerscherm. (zobder alle randen van platium) Dat is mooi echter, als ik dan op dat scherm dubbelklik versprint hij niet naar platium om weeer verder te werken.

Wie helpt
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2005, 22:58:09 door adri snijders »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: virtuele projectie scherm
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2005, 22:58:09 »
Hallo Adri,

Ik ga er van uit dat je 1 beeldscherm gebruikt.
Bij ingeschakelde hardware-rendering schakelt de dubbelklik tussen 'normale ' (kleine) weergave en weergave in volledig scherm. Volledig scherm is ook te annuleren met een druk op de knop Esc (Escape), als de show stilstaat (als de show loopt: 2 x op Esc drukken).
Als de 'kleine' maat (er zit een rand om het beeld heen) te groot is, en dus te veel van Wings Platinum verbergt, maak het venster dan kleiner door aan de randen te slepen (net zoals elk ander venster binnen Windows).

Bij software-rendering resulteert een dubbelklik in het virtuele projectiescherm ('screen' genoemd)  altijd naar de vooraf ingestelde maat. een herhaald dubbelklikken heeft dan geen effect meer, want het screen heeft dan al die maat.

AVĂ©,
Cuno