Auteur Topic: platinum 3 reageert niet meer  (gelezen 17558 keer)

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: platinum 3 reageert niet meer
« Reactie #10 Gepost op: 27 januari 2010, 20:42:22 »
Hallo Jos,

Als je in de programmamap van Wings Platinum kijkt, zul je drie exe-bestanden zien: de Basic-versie, de Demo-versie en de volledige versie (dongle-versie).
Het bestand dat je via "mijn" link bij Stumpfl kunt ophalen is inderdaad de volledige versie.

Je zou aan Stumpfl-support kunnen vragen of er ook een bijgewerkte Basic-versie bestaat.
Persoonlijk waag ik dat te betwijfelen: de demo- en basic-versie zijn manieren om met de techniek kennis te maken. En dan wil je (zeker als leverancier) wel dat de klanten kennis maken met de nieuwste technologie die je te bieden hebt. Dus WP4. Zeker als je als besturingssysteem wel de nieuwste techniek wilt hebben...
AVĂ©,
Cuno

Henk Hageman

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: platinum 3 reageert niet meer
« Reactie #11 Gepost op: 27 januari 2010, 21:29:23 »
Ik heb hetzelfde probleem gehad en met behulp van jullie aanwijzingen opgelost.
Nu doet zich het probleem voor daty zodra ik met de locator schuif, wings stopt, niet echt handig. Heeft iemand daar ook een suggestie voor?

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: platinum 3 reageert niet meer
« Reactie #12 Gepost op: 28 januari 2010, 22:16:05 »
Jos,

Voor een nieuwe beginners cursus zou ik altijd met de nieuwste versie werken!
Als de cursist besluit om Wings Platinum in de betaalde versie te gaan gebruiken moet hij ook naar versie 4.

Bovendien heeft WP4 meer functies, ook in de basic versie  :D.
Jaap

Henk van der Vleuten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 216
Re: platinum 3 reageert niet meer
« Reactie #13 Gepost op: 28 januari 2010, 23:09:06 »
Dag allen,

Jaap heeft voor de volle 100% gelijk. Nu nog een cursus WP3 doen is de tijd proberen terug te draaien.
Bovendien gaat het Jos om een basiscursus; welnu de basisfuncties van WP4 zijn identiek aan die van WP3 met hier en daar een heel klein verschilletje van aanpak of werkblad layout, niet qua functionaliteit. Cursisten die geen WP4 basic maar WP3 basic hebben kunnen de les met misschien wat extra aanwijzigingen zonder meer volgen.

Henk