Auteur Topic: stuursporen verkeerd  (gelezen 5637 keer)

Gemma van Voorst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
stuursporen verkeerd
« Gepost op: 31 mei 2010, 13:58:51 »
Hallo allemaal

Ik zit midden in een diaserie en wilde (via de knop Opties) de overvloeitijd en de statijd van de beelden veranderen. En had toen tot mijn schrik ineens nog maar één stuurspoor, zo'n grijs uitklapding, i.p.v mijn vertrouwde gele, heel ongemakkelijk. Heb al geprobeerd een en ander via globale opties (één gecombineerd stuurspoor...) te veranderen, in de Help bij Probleme gezocht , Diaforum gekeken maar wat ik ook doe: mijn 'oude' stuursporen (ik voeg altijd standaard beweging én kleur in) krijg ik niet meer terug.
Ik werk nog met WP3. Wie weet wat ik fout doe dan wel gedaan heb??? N.B. Ook bij het openen van oude series zijn de gele stuursporen vertrokken en heb ik die rare grijze....
Ik kijk uit naar hulp
Groeten
Gemma van Voorst

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: stuursporen verkeerd
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2010, 23:49:25 »
Hallo Gemma,

Ik vermoed dat je bij de Opties - Globale opties - In-screen-editing de optie "Keyframe-editor ook voor gecombineerde stuursporen gebruiken" aangezet hebt.
AVé,
Cuno

Gemma van Voorst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 60
Re: stuursporen verkeerd
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2010, 12:43:32 »
 ;D Beste Cuno
Nou, dat was het dus inderdaad: ik heb mijn eigen vertrouwde stuursporen weer terug, een hele opluchting.... Ik beloof plechtig dat ik nooit meer aan knopjes zal zitten die ik niet snap.
Heel hartelijk dank ;D
Gemma van Voorst