Auteur Topic: Exe van diashow met videobeelden  (gelezen 9059 keer)

Berntet

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 71
Exe van diashow met videobeelden
« Gepost op: 14 februari 2009, 20:48:35 »
Hallo Allemaal,
Ik werk al enige tijd met WP, maar ben nieuw in het werken met video. Ik heb een probleem met het maken van een exe-bestand met videobeelden. Ik heb dezelfde vraag van Gemma van Voorst van 4 januari j.l op dit forum met alle reacties gelezen maar vind daar volgens mij het antwoord niet óf ik ben te nieuw in deze materie zodat ik het niet voldoende begrijp.
Probleem:
Mijn pc is een 2,4GHz dualcore, 3 Gb Ram, NVidia GeForce 7950 GT met 512 Mb ram en draait op Windows XP Home met sp3. Mijn WP versie is 3.60b Pro-uitvoering. Ik heb een kleine show van 5 minuten aan beelden en 2 minuten aan video, totaal ca 7,5 minuut. Midden in de show las ik de video in en zet deze midden in het scherm, terwijl ik de onderliggende foto terugneem in helderheid en als achtergrond laat staan. Dat werkt perfect als pt3-bestand. Daarna heb ik een exe gemaakt en direct ter controle afgespeeld op dezelfde computer. Tot mijn stomme verbazing wordt de video dan niet meegenomen: het achtergrondbestand vermindert in helderheid en nadat de tijd voor de video voorbij is, wordt de helderheid weer normaal en speelt alles gewoon door tot het eind. Maar de video doet in het exe-bestand niet mee.