Auteur Topic: hoe fout te herstellen??  (gelezen 6679 keer)

Corine Smeets

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 48
hoe fout te herstellen??
« Gepost op: 29 augustus 2006, 21:53:58 »
Was ik zo vol goede voornemens om netjes te gaan werken, heb ik alweer een fout gemaakt bij de nieuwe show.
Omdat ik bij het inscannen altijd de melding krijg dat ik te weinig resolutie heb ingesteld, dacht ik dit keer slim te zijn en heb het vinkje weggehaald bij 'dia.s moeten per projektor vertoond worden' Ik dacht dat dan die melding weg zou blijven. Dat klopte maar nu zijn mijn projectoren niet aangemeld en kan ik de dia's niet over de magazijnen verdelen. Ik vind nergens de mogelijkheid om alsnog de projektoren aan te melden.
Met dank voor het antwoord
Corine Smeets
« Laatst bewerkt op: 8 september 2006, 12:27:08 door Corine Smeets »

Cuno Wegman

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 722
Re: hoe fout te herstellen??
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2006, 22:03:58 »
Hallo Corine,

Volgens mij zijn er twee mogelijke oplossingen (afgezien van 'doe alles maar opnieuw'):

1
Voeg in de MediaPool alsnog het stuurapparaat en de projectoren toe, en koppel de beeldvelden aan de projectoren.
Startpunt in de help hiervoor is 'Konfiguration, DLC-Geräte-Port', doorklikken naar 'Gerätesteuerung konfigurieren'.

2
Maak een nieuw project, met projectoren, en sla dit op  (onder een nieuwe naam, natuurlijk).
Open het project waar de projectoren ontbreken, selecteer alle sporen, selecteer alle objecten, en kopieer deze naar het klembord.
Open dan de nieuw gemaakte (nog lege) show met projectoren (dit moet ZONDER dat Wings Platinum in de tussentijd afgesloten wordt!!!!!!!!), en voeg dan de inhoud van het klembord in in de tijdlijn.

AVé,
Cuno

Corine Smeets

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 48
Re: hoe fout te herstellen??
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2006, 12:27:08 »
Opnieuw, dank je Cuno. Het is gelukt met oplossing 1.
Groet van Corine