Auteur Topic: Kan geen menugestuurde VideoDVD meer branden met Platinum 2.  (gelezen 6656 keer)

JAWO

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Kan geen menugestuurde VideoDVD meer branden met Platinum 2.
« Gepost op: 11 april 2008, 17:56:36 »
Beste Forumleden.                          11 April 2008

Sinds kort kan ik geen menugestuurde videodvd's meer branden met wings platinum 2 .Ik werk nog steeds met 2 alhoewel inmiddels ook 3.5. is geïnstalleerd.Maar 2 en 3 werken toch onafhankelijk van elkaar? (in 3 ben je aangewezen op externe software voor het branden.). Ik krijg steeds de foutmelding: "het programmadeel van cd's/dvd's kon niet geïnitialiseerd worden."  Ik heb geen flauw benul wat dat betekent.Ik kan wél een iso-bestand maken en dat met nero branden. Wat doe ik fout? Na 3  dagen steeds opnieuw proberen vraag ik jullie om raad. JAWO

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Kan geen menugestuurde VideoDVD meer branden met Platinum 2.
« Reactie #1 Gepost op: 11 april 2008, 21:57:37 »
Hallo JAWO,

Welkom op het forum.

Waardoor de foutmelding ontstaat is lastig te zeggen, uit je woorden begrijp ik dat het eerder wel werkte?
ga dan eerst eens na of je recentelijk iets hebt geïnstalleerd wat mogelijk de boosdoener  >:( is.

Ook kun je Platinum 2 opnieuw installeren, de laatste versie kun je bij AVStumpfl downloaden
http://www.avstumpfl.com/common/index.php?load=download.php&folder_top=5&folder=12&cat=mi&auth=&session=1207943097&select=Download&language=english
Jaap

JAWO

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Kan geen menugestuurde VideoDVD meer branden met Platinum 2.
« Reactie #2 Gepost op: 12 april 2008, 00:29:51 »
Beste Jaap,
Het enige programma wat ik recentelijk heb geïnstalleerd is Platinum 3.5.na volledige verwijdering van de voorlaatste versie.Ik heb dat volgens jouw schema gedaan.Daarom vroeg ik me af of het daar iets mee te maken kon hebben (een bestand verwijderd wat ook voor platinum 2 een voorwaarde is ????) Als er geen verdere reacties komen die me op een ander spoor zetten ga ik inderdaad Wings Platinum 2 maar verwijderen en opnieuw installeren. Inmiddels vast bedankt voor je antwoord.  JAWO
« Laatst bewerkt op: 12 april 2008, 00:32:29 door JAWO »

JAWO

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Kan geen menugestuurde VideoDVD meer branden met Platinum 2.
« Reactie #3 Gepost op: 14 april 2008, 23:53:05 »
VERVOLG: beste Jaap,

Ik heb inderdaad wings verwijderd en geherinstalleerd. Dat gaf nog de nodige problemen omdat de x-tramodulecode niet "hield".Vedween steeds. Tenslotte "hield"de code en nu kon ik de functie menuDVD weer aanvinken. De eerste DVD is inmiddels klaar en functioneert! Nogmaals dank voor je suggestie   JAWO

Jaap

  • Held
  • *****
  • Berichten: 171
Re: Kan geen menugestuurde VideoDVD meer branden met Platinum 2.
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2008, 09:13:02 »
Hallo Jawo,

Wings Platinum 3 draait volkomen afzonderlijk van WP2, de de-installatie van WP3 (versie voor 3,5) heeft geen invloed op de werking van WP2.
Maar gelukkig heb je door een her-installatie WP2 weer goed draaiend gekregen!

Nu binnenkort maar eens aan de gang met alle mooie features van WP3  ;D zou ik zeggen.
Jaap